Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 26 października 2023

Jesień w ogrodzie - stroiki

 Mamy fajną jesień i aby jeszcze taka była....a potem mały przymrozek liście niech opadną. I niech powróci słoneczko, by wszystko ogarnąć haha kto ma działkę, to wie o co chodzi :)))  

hortensję już niestety brunatnieją 


pogoda służy to ja jeszcze mogę sobie zbierać lawendę ciągle kwitnie

powstała u mnie rabatka (męża dzieło,  ja jeszcze za słaba jestem to takich prac)- a raczej się poszerzyła W tej stronie ogrodu brakuje mi trochę koloru. Tło jest śliczne choć coś  z tują się dzieje ...



Długa rabatka, dużo miejsca - będzie się działo :)))

A teraz to tylko sobie co nieco w doniczki powtykałam - tworząc takie stroiki 


 w donicy rośnie tuja( której nie formowałam, bo pomysłu na nią brak) a wokół żurawki Powtykałam jak widać hortensji kwiat i gałązki z innej tuji - coś tam jeszcze dołożę, ale muszę poczuć jakiś pomysł:)

w dwóch doniczkach z resztkami pelargonii

I jeszcze taka - teraz to na groby będę tworzyć :)))

Pozdrawiam serdecznie




12 komentarzy:

  1. Ogromna i piękna w kształcie rabatka. Ciekawe, co na niej posadzisz. Przy iglakach nie wszystko chce rosnąć. Uważaj Beatko, żebyś się za dużo nie schylała przy wiązankach. Ja tylko 2 świerkowe podkłady zrobiłam i już czuję kręgosłup. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Iwonko nie chce rosnąć bo jeszcze drugie tło to sosny które osłaniają W niektórych miejscach jest słaby opad deszczu. Licze na linie kropkującą że mąż mi założy - miałam kiedyś tylko uroczy biały piesek pożarł haha jak to by mój małżonek dodał że to małe rude to tylko niewinnie wygląda a udział też miało ( mowa oczywiście o pieskach) :)))Iwonko ja na ławie ogrodowej działam no i mam wspaniałą pomoc bratową - ja mówię a ona czyta w myślach ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pięknie! Dekoracje cudowne. serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta rabatka, na wiosnę będzie gdzie sadzić a teraz twórz stroiki bo super Ci one wychodzą !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu uwielbiam robić coś z niczego tu urwać tam wsadzić :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piękne! U mnie z podwórka zniknęły już donice, bo wszystko wyglądało tragicznie, a że u nas jest zimno i mokro, to wiadomo, że nie można zostawić pustych donic na placu, bo popękają... Za to drzewa u nas są okoronowane i mamy spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już w pełni gotowa do zimy jesteś szybko podziałaliście haha ja to jeszcze w lesie ;) plastykowych donic mi nie szkoda pare lat i tak wytrzymają :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. U mnie dzisiaj też jest typowo jesienna pogoda... Cały dzień pada i pada... ;)

    I teraz Twój ogród super się prezentuje. Stroiki piękne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a po deszczu wychodzi słoneczko i mamy piękną złotą jesień :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Pięknie, jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń