Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 18 maja 2020

Piłeczki szydełkowe

Pierwsze co mi się na myśl nasuwa to anty stresowe piłeczki, można je ugniatać do woli - a że nie dla mnie to ja ich nie gniotę ...


najpierw było nieśmiało jeden kłębuszek i jakieś kawałki włóczek
hmmm jak łączyć i powstała taka (różnorodność włóczek i łączenie szydełkiem powoduje że elementy nie są idealnie równe, ale czy one idą na wystawę no nie;)
poszperałam i znalazłam niewielkie końcówki wszelakich włóczek łał będę szaleć pomyślałam i tak uczyniłam ....poszłam na żywioł

 nie wiem czemu ja mam jakieś opory, że najpierw coś robię to tak delikatnie tonacjami, a potem mogła bym szaleć łączyć nitki- włóczki haha
i cała gromadka
stanowczy mam brak kolorowych włóczek - trzeba to koniecznie nadrobić, bo takie różności mogę dłubać z wielką pasją :)

Pozdrawiam serdecznie

22 komentarze:

  1. Cudne. Świetna zabawka dla malucha. I przy okazji na pewno niczego tym nie stłucze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla maluszka - można tak sobie pougniatać haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Rewelacyjne piłeczki, szczególnie podobają mi się te wielokolorowe. Z ciekawości podpytam Beatko czym są wypełnione? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu powinnam iść na żywioł i łączyć kolorki no ale zanim pomyślałam to trzy już miałam haha ;) Idealne do wypełnienia jest środek z poduszek ale można kupić pod nazwą wypełniacz do maskotek.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetne piłeczki dla maluszków!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla zestresowanych którym ręce chodzą haha :)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Fajne,ja bym potrzebowała ciężarówkę takich piłeczek A co ja mówię, tira:)))))
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no patrz zapomniałam dorzucić paru ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł, super piłeczki 😘😘😘😘😘
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te piłeczki, przydałaby mi sie jedna , mój syn zabiera mi taki szydełkowe imiennik i ugniata lub bawi sie szpilkami(stary baran)twierdzi że to działa antystresowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo działa - zespół ruchomych rąk musi coś ugniatać miętosić przekładać między palcami ;) jak nic piłki twórz :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Rewelacyjne dla dzieciaków i małych zwierzaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak kotki, ale dla moich psów to na pięć minut i strzępy by były ;) No ale faktycznie są psiaki przytulaki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Super przydatne piłeczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe piłeczki. A co najważniejsze, można nimi bez szkody grać w mieszkaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja bym nie ryzykowała, ale porzucać można dopóki coś nie spadnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Śliczne piłeczki. Super na takie piłki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne piłeczki- nie dość że można się wyżyć to i miłe w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gnieść- miętosić i rzucać haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń