Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 11 maja 2020

Szydełkowe Etui

Powstały kolejne tym samym wzorkiem dwa mniejsze idealne na niewielki telefon niteczka cieniuteńka i przy okazji zużywam małe kłębuszki ;)
i jeden woreczek lub etui też na telefon na przykład ...na zdjęciu żółty a w realu neonowy zielonkawy
czyli mam już 6 szt - przydało by się więcej ;) Zabawa w łączenie nitek mi się spodobała to coś jeszcze pomyślę hmmm tylko kolorowych nitek brak haha ;)
pozdrawiam

32 komentarze:

  1. Piękne są !!! I wzorek bardzo ładny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzorek mnie urzekł no to seryjnie jadę ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Wzorek fajny ale ja bym oszalała jak bym musiała wyjmować telefon z woreczka.Ale gdyby był 19 w ,park, szydełkowa parasolka,koronkowe rękawiczki,wachlarz i dużo czasu to czemu nie.A castorama ,beton wózki żele antybakteryjne spryskiwanie telefonu nie ta bajka,wybacz ale ostatnio kąsam .Pozdrowionkowe buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to na lepsze czasy Anitko, teraz to ja bym w sklepie telefonu nie wyciągała, bo mi szkoda go tak przecierać ;) co za franca Ci zalazła ...;)
      buziaczki

      Usuń
    2. Życie Beatko, Życie:))))))))

      Usuń
    3. Oj szkoda tego życia na zamartwianie się i szarpania ;) Tylko łatwo powiedzieć gorzej w czyn wprowadzić :)
      buziak

      Usuń
  3. Fajne etui, też się przymierzam do zrobienia na swój telefon, Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefon będzie Ci wdzięczny ale i taki woreczek do czegoś innego też się przyda :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Super! Bardzo ładne :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Jasne i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to i tak tak delikatnie z kolorkami ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Ten neonowy woreczek bardzo przyciąga wzrok :) Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to tak trochę odważnie poszłam bo jakieś jeszcze resztki wydłubałam w swych czeluściach nitkowych ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudowne etui na telefony.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Kiedyś miałam takie etui na telefon na szyję, gdzieś się ukryło, może czas pomyśleć o nowym, bo przy pracach w ogrodzie jak znalazł;)
    Buziaczki Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Aniu nawet o tym nie pomyślałam, a faktycznie czasami nie mam kieszeni ze sobą ;)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Beatko, co do Komunii, to u nas zawsze są w drugą niedzielę maja, nawet jak moje dzieci przystępowały, więc mogli już zamówić Alankowi:)

      Usuń
    3. O to macie od lat ustalone - u nas dawno temu to proboszcz decydował - teraz nie wiem jak jest ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne, radosne i co ważniejsze ręcznie robione, samemu a nie na maszynie. Też takie muszę mieć.❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miły drobiazg - fajnie sobie zrobić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Każde inne, ale wszystkie śliczne etui. Przydadzą Ci
    się szybciej, niż myślisz.Ja swoje dopiero co robiłam, a już się zniszczyło. To pewnie kwestia włóczki, jedna się mechaci, druga nie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na akcję Iwonko robiłam, ale chwilowo trzeba się wstrzymać - więc robię zawsze się przydadzą by komuś podarować ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń