Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 21 maja 2020

Prezent

Któż nie lubi dostawać prezentów ręka do góry - dobra dobra, ale by dobroć do nas wróciła to i my musimy je dawać .....
Nie jestem mistrzynią pakowania, no ale.... postanowiłam zaopiekować się pudełkiem zawsze ten pierwszy raz musi być no nie ....
papier klej i tak się rozpędziłam, że i środek wykleiłam
to i do środka też trzeba coś włożyć pamiętacie kręcone róże - to powstał taki bukiecik

i majowa serwetka pachnąca konwaliami - śliczny wzorek szydełkowy ;)
a co do reszty to już kupne dodatki  :)
 dla zainteresowanych wzorek dodaje

Prezent dotarł więc chwalę się co stworzyłam - a tak nie skromnie haha :)
pozdrawiam serdecznie 




31 komentarzy:

  1. Serwetka prześliczna.Gdzie mogę znaleźć ten wzór?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie bardziej wolę dawać prezenty niż je dostawać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobroć musi powracać w tej czy innej formie zawsze mile jest widziana :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Serwetka przepięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko :))))nie wiem co powiedzieć taka jestem wzruszona:)
    Moje te cudeńka Beatkowe :)Dziękuje Beatko ,będę relacjonować ale i tak nikt tego nie zobaczy bo blog już pajęczyna pokryła. Buziaczki Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zarasta, bo jesteś do ukarania haha
      Cieszę się, że sprawiłam niespodziankę :)
      buziak

      Usuń
  5. To fakt, że lubię dostawać prezenty, ale uwielbiam też je dawać. Twój prezent jest piękny, a jak widać w komentarzu wyżej - sprawił dużo radości. Tak trzymaj!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest sprawiać komuś niespodziankę - gdy ten ktoś się z niej cieszy - a uwierz mi ja wielu osobą już swych dłubanek nie daje ...nie doceniają tego ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Dobry pomysł z pudełkiem, a serwetka piekna. Szkoda, że nie potrafię zrobić z podglądu, muszę mieć wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorków wiele krąży w internecie jest z czego wybierać :) ja drobne rzeczy potrafię odtworzyć - elementy ...na serwetkę też potrzebuję schematu, bo niby wiem co jak ale w okręgach trzeba zachować odpowiednią ilość oczek łańcuszka, a na to za dużo czasu bym straciła haha
      pozdrawiam wzorek wstawiam ;)

      Usuń
  7. Piękny prezent przygotowałąś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a tak na uszko pudełko lekko mnie pokonało ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. UWAGA !!!UWAGA!!!!tO WSZYSTKO MOJE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale mnie rozbroiłaś - Anitko Twoje i tylko Twoje :)
      buziaczek kochana

      Usuń
  9. Piękna serwetka, a jeszcze w takim ślicznym opakowaniu to podwójna radość.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka jest przepiękna, wspaniały wzór. Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać tu do Ciebie częściej, zapraszam również w swoje progi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję nie omieszkam i do Ciebie zajrzeć :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ładne pudełko ! I różyczki bardzo ładne i serwetka mistrzowsko zrobiona ! Taki czas, że pomyśleć można o dawaniu... może ktoś potrzebuje naszej troski, drobnego prezentu, dobrego słowa... Pozdrawiam Beatko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ulu radość trzeba nieść na wszelakie sposoby :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo ładny prezent 💖💖💖💖
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko cudny prezent stworzyłaś:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny prezent Ci wyszedł, Beatko. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Karolinko - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń