Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 3 kwietnia 2020

Marzec i moje założenia

Jest jak jest i każdy chyba już powinien sobie zdawać z tego sprawę ....no cóż ja na początku miesiąca toczyłam batalię - nie fajnie wyszło - prawda sama się obroniła, to tylko kwestia czasu.

Miesiąc też udało mi się rozpocząć wyjściem do  teatru fajny spektakl
obejrzałam zwariowany lekko erotyczny (choć to słowo  to takie za mocne) film ;) Mi się podobał.była i pizza na wynos;)

dostałam prezent Od Beatki(dziękuję serdecznie) - zabawa podaj dalej zapraszam 2 osoby do dalszej zabawy (ja Tobie a Ty kolejnym 2 osobą)
zakupów nie było tylko zużyłam: AA-płyn micelarny dobry i skład przyzwoity, Ziaja krem - słaby skład, vis plantis serum może być, be bauty żel i mleczko więcej nie kupię, Radical próbki szampon dobry

co nieco stworzyłam gromadka zwierzaków zakładek i opaski


wieczorami trochę poczytałam więcej o książkach tu
popracowałam w ogrodzie to i te maleństwa popodziwiałam - fiołki
Podsumowanie 2020 :
wyjścia- 7+4( smacznie)
Hobby - inne puzzle x 2 ;)
Kosmetyki- kupione  16, zużyte 29+3 maseczki saszetki, 11 próbek
Książki- 24 ( 8 inna tematyka, 4 moja)
Zdrowie - ćwiczę systematycznie i rower stacjonarny 110 km mało haha kolano miało kiepskie dni ;)

Z tego  widoku musiałam zrezygnować nasze Polskie morze i miał być mały wypoczynek
W planach -kwietniowy koncert - przeniesiony został na październik i zadatkowane mam wczasy późniejszy termin czas pokarze co będzie ...rehabilitacja, wizyty lekarskie ?  ach

Siedźmy w domu musimy dzielnie to przetrwać, by nawzajem się nie narażać ...
Pozdrawiam serdecznie, dobrych myśli życzę i dużo zdrowia :)



25 komentarzy:

  1. Mimo ograniczeń i tak miałaś bardzo aktywny miesiąc. Mi wyjść za bardzo nie brakuje, jedynie brak mi wyjść do biblioteki i na klub książki. Jednak mam nadzieję, że za jakiś czas to po prostu będzie dziwnym wspomnieniem.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowia i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem domatorką i tak sobie w tym roku założyłam, że trzeba wychodzić z domu przynajmniej raz- dwa razy w miesiącu by coś zobaczyć, spróbować to taka motywacja ;) Ja mam czytnik no i jeszcze stosik książek, czyli jestem haha zaopatrzona, choć nie przeczę papierowe- wole czytać ;) Musimy być dzielne i wytrwałe, aby w naszym kraju jak najszybciej wirusa zwalczyć...
      pozdrawiam i wszystkiego dobrego

      Usuń
  2. Lubię siedzieć w domu, więc taki tryb życia mi nie przeszkadza. Praktycznie niewiele się u mnie zmieniło. Ale sytuacja jest nieciekawa i tak naprawdę nie wiadomo, kiedy się to wszystko poukłada.
    A Tobie udało się przynajmniej gdzieś wyjść przed tym całym zawirowaniem.
    Pozdrawiam ciepło Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem domatorką Aniu ale postanowienia mobilizują :) No teraz musimy siedzieć w domu :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Jednym słowem intensywny miałaś marzec i sporo rzeczy udało Ci się w nim zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, marzec uważam za udany w mych realizacjach :)
      pozdrawiam Lidziu

      Usuń
  4. Dobrze że zdążyłaś jeszcze w tym miesiącu sięgnąć po łyk kultury (ja zresztą też), bo teraz trzeba tylko mieć nadzieję że przetrwamy i znowu będziemy mogli żyć jak dawniej.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dni miesiąca złapałam - wczasy trzeba odłożyć ;) Dobrze że mam działkę jest gdzie wyjść.... i co robić ;)
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  5. Wszystko stoi na głowie, my mieliśmy w planach wypad nad morze na początku czerwca, ale teraz nie wiem, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ja też mam zadatkowane wczasy - będziemy przekładać, zobaczymy co ośrodek zaproponuje na razie czekamy.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Wyjście do teatru to jst świetna sprawa zdecydowanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe doznania - sama przyjemność choć kosztowna ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Beatko, ja miałam iść do teatru po raz 6 w tym.roku i nic,szkoda ,żałuję.Jest mi smutno.buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko i tak pięknie poszalałaś - jak rozmawiałyśmy u mnie ceny mnie stopowały przed częstszym wyjściem ;)
      buziaczki

      Usuń
  8. Pomimo narzuconych ograniczeń ciekawie minął Ci ten miesiąc. No i świetnie, że udało Ci się iść do kina.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc zaczęłam intensywnie i tyle dobroci musi na razie wystarczyć:)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Twój marzec był intensywny i ciekawy, mimo ograniczeń. Bardzo ciekawą przesyłkę dostałaś i śliczne prace zrobiłaś :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję złapałam jeszcze pierwsze dni i pewnie ostatnie ...
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie czasy że trzeba w domu siedzieć. Dobrze że mamy ogródki i możemy w nich posiedzieć. Fajne zakładki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogródki to teraz dobro wspaniałe :)
      pozdrawiam

      Usuń