Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 22 kwietnia 2020

Parę kwitnących

Kto króluje obecnie w mym ogrodzie prymulka czy szafirek hmmm
widać efekty przymrozków
poległo trochę tulipanów
to i niewinnie kwitły różowe - na te tulipany jeszcze czekam
szafirki dzielne są - tulipanów już dziś nie ma
czyżbym to ja je tak po ogrodzie roznosiła - z tyłu  mizerota

sa i kolejne tulipany na tle pięknej tawułki
no i bratki jak zwykle kwitną nie tam gdzie trzeba
na czerwoną prymulkę czekam, tak samo jak i na pierzastego szafirka :)
będą jeszcze tulipany :)
Wprawdzie krótki ten spacer, ale miło mi Cię gościć :)
pozdrawiam serdecznie


16 komentarzy:

  1. U Ciebie więcej wiosny niż u mnie ,moje tulipany nie chcę kwitnąć .Pozdrawiam , Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko cierpliwości ta wiosna przychodzi tak nie równo - u mnie też jeszcze niektóre tulipany w pąkach ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakie piękne zdjęcia, uwielbiam kwiatki wszelakie , więc zawsze z miła chęcia je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnące zawsze miło się kojarzą, a jak jeszcze ładnie pachną ach :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Coraz piękniej i barwniej u Ciebie. Przez Was dziewczyny zaczynam rozmyślać, gdzie mogłabym posadzić szafirki - są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne i jak masz możliwość to na jesień sadz nawet na balkonie w donicy (wystarczy ją czymś opatulić :) Kwiatki długo kwitną
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie Beatko.:) Dziękuję za wspaniały wirtualny spacer.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kwiaty, Beatko. O własnym ogrodzie mogę na razie pomarzyć, więc zachwycam się tym, co widzę u innych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknem możemy właśnie tak wirtualnie się pozachwycać, Karolinko dziś :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Roślinki to mają w sobie taką moc że nawet jak się nie chce to się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w każdym momencie są inne co daje nam nową energie ....mimo suszy dzielne są :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Na pierwszym zdjęciu prymulki z szafirkami wyglądają obłędnie!
    Też jeszcze czekam za tulipanami rosnącymi bardziej w cieniu i żółtymi papuzimi.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu uwielbiam swój rząd szafirków tak na marginesie haha to ta jedna prymulka z paru się wyróżnia na rabatce ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Zestaw kolorystyczny prymulki z szafirkiem jest wspaniały, co za różnica, która roślinka króluje? Bardzo polubiłam ostatnio bratki, duże i malutkie. Im więcej kolorów, tym, piękniej. Bardzo fajnie u Ciebie wyglądają między kamyczkami. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja bratki uwielbiam tylko haha one mnie mniej (musiała bym kupować) Zatem pozwalam co mocniejszym sztuką samosiejką rosnąc gdzie chcą i w ten sposób mam takie niespodzianki jakże miłe;)
      pozdrawiam

      Usuń