Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 26 kwietnia 2020

Szydełkowe coś

Zajrzałam to swych szpargałów z nitkami i znalazłam kwadracik mały niebieski. Jeden rząd w te, drugi w tamtą - doszły dwa paseczki 
to i powstał jeszcze jeden kwadracik.... złożyłam w kopertę i mam coś takiego
ni to kosmetyczka ni to jakiś schowek na drobiazgi na przykład
jeszcze jakiś guziczek  by się przydał - z tej strony fajniej wyglądają
i tylko dwie bo już coś innego mnie pochłonęło, czy będzie w większej ilości zobaczymy
Pozdrawiam serdecznie trzymajcie się dzielnie

28 komentarzy:

  1. Włóczkowa koperta na drobiazgi. Dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam nadzieje że się przyda :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja myślałam ,że robisz torbę:)właśnie jestem w trakcie bo jako jedyna szydełkowa mi się podoba i właśnie od takiego kwadratu się zaczyna. buziaczki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko nowe natchnienie dorwałaś już nie mogę sie doczekać efektu końcowego :)
      pozdrawiam i buziaki przesyłam

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł no i przydatna rzecz przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś innego haha kwadrat dał natchnienie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajne kwadraciki. Koperty ostatnio kojarzą mi się z czymś, co mnie bardzo denerwuje. Ja widzę oczami wyobraźni ciekawy koc lub poduchę z takich elementów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko kosmetyczka złożona jak koperta nic po za tym ;) nitkę tę niebieską z chęcią bym nabyła ale niestety pojawiła się i szybko znikła - przestali produkować ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajnie czasem znaleźć coś w swoich zasobach;) Świetne maluchy!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj tak muszę porządki porobić bo tu coś przełożę tam położę, czyli zacznę i odłożę...niby w jednym miejscu, ale torebek -torebeczek sporo a w każdej coś się plącze ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Całkiem to ładne i praktyczne. Można by na środku zrobić guziczek i pętelkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewo będzie, tylko wir szydełka w inną robótkę poszedł - a drobiazgi w odstawkę ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna rzecz i świetnie nada się na jakieś drobiazgi, spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i z taką myślą tworzyłam ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Też mi się to bardzo podoba i na pewno znajdzie jakieś ciekawe przeznaczenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieje Karolinko :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ze szydelka można wyczarować różne drobiazgi, Twój bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak trochę nitek jakiś pomysł i już się plączę :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Trzeba doceniać innych i wspierać - trzymaj się dzielnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Fajny pomysł, szydełkowej koperty jeszcze nie widziałam, wygląda super 🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń