Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 13 kwietnia 2020

W ogrodzie

Hura pada deszcz - nie mam żadnego nawozu, bo bym pobiegła pognała zasilać ( bo jak ma się psiaka ciekawskiego, na dodatek ogrodniczkę, to taki momenty trzeba łapać haha )
Niewiele kwitnących mam, ale mam.... cudną rabatkę
pierwsza była cebulica niebieska
a potem zakwitły tulipany
mała gromadka takiej cebulicy
o i jakieś niedobitki pięknie zakwitły miniaturowe żonkile
z daleka widać tylko białe punkty - rondko w połowie bo z oddali by nic nie było widać haha;)
a na nim puszkina kwitnąca
Dziś popadało to i reszta pewnie pokarze swą krasę - bo troszeczkę przymrozek mi prymulki zmroził ;)




24 komentarze:

  1. Twoja tulipanowa rabatka jest już taka piękna. U mnie jeszcze nie zakwitły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zależy od odmiany, te wcześniejsze niestety też mi zmarzły ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale masz piękne te swoje rabatki, cudnie Ci kwiatki na nich kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie i kolorowo. Tylko sycić wzrok takim widokiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo cieszyła oko rabatka tulipanowa:)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowny ogród. Z ogromną satysfakcją obejrzałam wszystkie zdjęcia. Życzę Ci wielu łask od zmartwychwstałego Pana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram sie by było ładnie :)
      pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  5. Tulipany połączone z cebulicą pięknie wyglądają na Twojej rabatce. Mnie też ucieszył dzisiejszy deszcz, ale było go bardzo niewiele. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko bardzo kolorki te dwa przykuwają wzrok chyba muszę dosadzić niebieskości :) A deszczu ciągle brak...
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie rozkwitł Twój ogród! Czerwień tulipanów i niebieskość cebulic pięknie się komponuje! U mnie tylko trochę pokropiło:( Za to teraz ma mrozić, znowu musiałam choć te ważniejsze roślinki przykryć.
    Nawozów nie używam, właściwie używam ale naturalne: kompost, obornik, gnojowice z pokrzyw lub pokrzyw i mniszka.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany kwestia zdjęcia 3 oddaje chyba ich kolor taki koralowy- połączenie z niebieskim pięknie mi wyszło ;) Oj ta pogoda, mi przymrozki też sporo pomroziły pąków kwiatów. Ja mam piach, więc na wiosnę dobrze jest czymś zasilić, a potem robię pokrzywę :)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  7. o proszę jak kolorowo sie zrobiło :)
    Wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiosna wprawdzie nie zielona, ale kolorków troszeczkę jest :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Masz przepiękne te tulipany, ta odmiana ma jakąś nazwę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu niestety słabe zdjęcie z zakupami zrobiłam i nazwy nie sposób odczytać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Jak zwykle Bajka ♡♡♡♡ buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudnie, kolorowo i wiosenne. Nie mogę napatrzeć się na ten szpaler tulipanów <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - u mnie większa gromadka w ogrodzie jest zauważalna bo pojedyncze sztuki giną w tłumie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. śliczne zdjęcia, a co do deszczu to by się dużo więcej przydało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki oj deszcz nas omija och ...ja podlewam już
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękne masz kwiaty. Dają niesamowity efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń