Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 28 kwietnia 2020

Ogrodowo

Namolnie kwitnąco w tym miesiącu - ale jak tu się nie cieszyć takimi barwami kolorków :)
Mój kolejny ulubiony widok- rabatka podniesiona z szafirkami, a za nimi tulipanki małe, ale w tym roku jeszcze mniejsze cosik ;)
widok skalniaka z daleka maleństwa  kwitnące nikną
jak zwał tak zwał ale ładnie teraz wygląda jak kwitnie
dąbrówka z którą trochę walczyłam o dziwo w tym roku najpiękniejsza w szczelinie
są i tulipany i jakby pod czerwień podlatują
a żółtych tylko tyle
to i jeszcze żółć daje po oczach a woń po nosie dość specyficznie haha
oczywiście musi być czas zabawy ....moje psiaki szaleją na widok plastykowych butelek (Kulka ma też kurczaka ulubieńca, którego po zabawie trzeba chować, bo Diana by w nocy upolowała i byłby w strzępach)
to teraz czas relaksu pani na poduchy z herbatką i robótką.... a psinka udaje że śpi haha bo u nas rządzi mała i to ona przeważnie jak ja siedzę- leży pod ławką :)

Pozdrawiam serdecznie dziś łapiemy słoneczko a jutro zaklinamy deszcz :)



22 komentarze:

  1. U nas na jutro zapowiadają deszcz i mam nadzieję, że to się sprawdzi, bo wszystko jest suche jak popiół...

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie w ogrodzie kolorowo i cudnie. Dzisiaj piękny dzień, nawet u mnie nie co mogło, to zakwitło, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkradło się niechcący, niepotrzebne "nie", może dlatego,że jestem bardzo zbolała, po dzisiejszym usunięciu zęba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko wkradło sie ale i tak wiadomość zrozumiała - nie zazdroszczę wizyty ale jak mus to mus ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ładnie i kolorowo u Ciebie Beatko :)
    Ja też czekam z utęsknieniem na deszcz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysuszyło się niesamowicie, a teraz jeszcze wszystko kwitnie więc deszczu nam trzeba oj trzeba :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ślicznie u Ciebie Beatko.:) Ja też czekam na deszcz. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kwiatki kwitną :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Skalniaczek prezentuje się wspaniale, a Kuleczka sama radość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko zamotałam to i psiaki mogły się pomylić biała Diana :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cieszą takie widoki z ogrodu, bo są urocze. U mnie też tulipany w tym roku to tylko tulipanki. Chyba od tej suszy takie małe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze tulipany faktycznie mniejsze wyrosły i brr trochę mi zmarzły jeszcze - a te tulipanki to taka odmiana botaniczna małych tulipanów choć haha też nie porosły ;) Susza wielu rośliną dała nieźle w kość ...
      pozdrawiam

      Usuń
  8. W tym czasie rzeczywiście przeważają żółte i niebieskie barwy, ale to dobrze, potrzeba nam takich energetycznych kolorków. Pięknie u Ciebie Beatko! Masz dużo botanicznych tulipanków, które u mnie nie chcą rosnąć.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Aniu rośliny wybierają sobie miejsca co można zaobserwować jak ma się duży ogród haha i roznosi się je gdzie popadnie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Szafirki jakie piękne! Uwielbiam te kwiaty :) Reszta oczywiście też piękna. Ja w tym roku się zabrałam za ogród, tworzę rabatki z liliowcami i liliami, zobaczymy, co mi z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafirek jest wdzięczny i długo kwitnie warto go mieć w ogrodzie ....oj to śliczne będą rabatki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękny ogród a u mnie tulipany Kaufmana nie chciały rosnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa Basiu, albo wspólnika masz i cebulki podjadł niestety
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń