Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 17 lipca 2018

Co teraz używam kosmetyki pielęgnacyjne

Każdy ma prawo mieć jakieś słabości to i mnie takowe dopadają, wybaczcie  ;)  Ale jestem tu dziś z kosmetykami, które obecnie używam - zapraszam do podpatrzenia jak wygląda moja obecna pielęgnacja :)
O tyle dobroci ukrywa się na półkach łazienki
do włosów
1 odżywka YR do spłukiwania - fajna
2 odżywka mgiełka wzmacniająca na umyte włosy
3 olejekYR - kuracja przed myciem
4 olejek Alterra na końcówki ( stosuje mini mini, bo mi obciąża włosy- czy zużyje przez rok  zobaczymy)
5, 6 szampon
i jest jeszcze wcierka woda brzozowa z isany - cel stosować codziennie
do ciała 
1 żel Dove do mycia
2 do higieny intymnej
3 sól
4 płyn do kąpieli
5 po opalaniu mleczko YR( pięknie pachnie i fajnie otula, wygładza -nawilża)
6 7 8  mleczko do smarowania
9 peeling ( nie moja bajka ale zużyje )

 do twarzy

1 mleczko do demakijażu
2 peeling żel maska  3 w 1 i chyba przez ciekawość kupiłam
3 żel do mycia
4 kapsułki młodości ;)
5 6 maseczki
7 krem twarz i ciało hmmm
8 pod oczy krem
9 olejek

i trochę zapachów
czyli wody toaletowe - dezodoranty ups krem z filtrem ( ten pomarańczowy)
aquaselin dezodorant przeciw nadmiernemu poceniu używam raz w tygodniu i może być 
do zębów - stóp i rąk
i gdzieś jeszcze krążą bodaj trzy pomadki, no i oczywiście są  mydła -w ciągłym obiegu ;)
I jak widzisz niby wielka gromadka, a jak się rozeszła na kategorie to wcale tego nie jest dużo ;)
Oczywiście kosmetyków posiadam sporo... ale wszystkich na raz nie używam, jak wiesz staram się zapanować  nad ich nadmiernym gromadzeniem haha czyli kupowaniem ach  ;)
Czy się sprawdzą o tym jak zwykle napiszę w kwartalnym podsumowaniu :)

Cieplutko pozdrawiam i cieszę się, że do mnie zajrzałaś :)





poniedziałek, 2 lipca 2018

Kosmetyki zużyte i kupione II kwartał 2018

Minęło kolejne trzy miesiące kwiecień, maj i czerwiec, czyli za nami kolejny kwartał. Zapraszam zatem na to co zużyłam i kupiłam w tych miesiącach :)Na początek to co zużyłam ja i po części moja rodzinka( mąż i syn )
Tyle tego się uzbierało ciekawa jesteś co myślę o tych produktach. Zapraszam do dalszego przeglądu :)

Do włosów
1Yves Rocher szampon oczyszczający pokrzywowy 300ml- piękny naturalny zapach, do włosów przetłuszczających się u mnie to było 2 opakowanie kupie go jeszcze
2 Palette szampon koloryzacyjny trwałość 6-8 myć pokrywa siwizny, fajnie się wycieniowuje i nie widać odrostów (przy dobrym doborze odcieniu) w promocji wart kupienia minus trzeba uważać by nie zmoknąć, bo kolor spływa,  ;)
Yves Rocher odżywka jedwabista z owsa 150 ml- wydajna włosy są po niej miękkie, łatwo sie rozczesują- jest ok
4 Farmona  radical med szampon przeciwłupieżowy (używali moi panowie) i byli zadowoleni - przy tym produkcje łupieżu brak
5 Farmona  radical med koncentrat przeciw wypadaniu włosów 200ml - moje 2 opakowanie i po kuracji 6 miesięcznej efektów łał nie ma jak nadmiernie wypadały tak wypadają ( spryskiwacz kiepski)
próbki Farmona szampon ze skrzypem o ciekawy (nawet dało rade umyć włosy ;) może się spotkamy
Farmona szampon i odżywka z tej serii jakoś za mało by coś powiedzieć 

do ciała
 Yves Rocher peeling do ciała z glinką marokańską - cudny produkt przepięknie pachnący z pudrem z pestek moreli i z owoców z drzewa argonowego  z olejkami argonowym i różanym choć wyczuwa się tą słodycz, ale  w czekoladzie ;)  W promocyjnej cenie polecam
 Yves Rocher gruszka z czekoladą 200ml - mam wrażenie że te świąteczne edycje podobne maja zapachy, bardzo wydajny był bo był
 Avon planet spa czekoladowy eliksir do kąpieli - zapach intensywnej czekolady, wydajny mimo 250ml - mnie nawilżał co jest miłe w takich produktach do mycia.
 Over cosmetics balsam nagietek wanilia 400ml - zapach taki ciasteczkowy słodki, ciężko miałam się do niego przyzwyczaić, ale rozsmarowywał się fajnie pompka dobrze  działała (brak daty na opakowaniu- produkt Polski)
 Fa anti-perspirant kulka- nie przepadam za taką formą, ale tu było miłe zaskoczenie był ok ładnie pachniał (kupiony 2 pak czyli za jakiś czas się spotkamy) nie pociłam się za nadto
 sól bebeauty  orzeźwienie- tania, bardzo dobrze zmiękcza wodę i ją barwi, ciało wychodzi z kąpieli milutkie lubię te sole i chyba ta niebieska jest najfajniejsza
 eveline krem do depilacji -  tylko 6 miesięcy ważności, a dobrze mieć czasami taki produkt
Joanna sensual plastry do depilacji twarzy - dobre podręczne i nawet nawet się sprawdzają, jest oliwka które łagodzi podrażnienia
Arko  fajne mydełka kremowe 1 zł z kawałeczkiem, sprawdzają się dobrze, są ze mną od lat

do twarzy
Green Pharmacy -delikatny żel do mycia twarzy zielona herbata 270 ml- bardzo wydajny ( mi wystarczała wielkość groszka), świetny produkt pewnie jeszcze się spotkamy
 AA Oillan multi-lipidowy krem do twarzy hipoalergiczny - nie pachnie, nakładamy tyle ile chcemy i skóra jest po nim fajna
 AA oillan krem pod oczy z tej samej serii -  w 6 miesięcy ciężko zużyć, fajnie  nawilżał.( z reguły na noc nakładałam) 
 AA płyn micelarny o bardzo dobrym składzie nawilża i dobrze zmywa (tuszu nie używam)
 Lubię produkty AA pewnie coś jeszcze kupię
dermo pharma plasterki na nos głęboko oczyszczające- kupione w promocji i nigdy więcej (wystarczy nakleić dobry plaster i efekt taki sam )
 Bania Agafi maska do twarzy oczyszczająca - moja buzia lubi glinki, produkt dla mnie świetny 100ml można kupić za niewiele - warto sobie robić od czasu do czasu jakąś maseczkę ;)
Yves rocher  hydro vegetal nawilżający peeling z drobinkami bambusa - żelowy, świetne delikatne złuszczanie z chęcią do niego lub podobnego wrócę miałam kremowy z tej firmy i tez był super ( szukajcie tych produktów w promocji ) ( kremu nie polecam mi się rolował, a maseczka jest fajna jeszcze używam)
Dermacos ( córka farmona ) żel punktowy na niedoskonałości - zmniejsza stany zapalne może być
mąż używał z tej serii maseczki i kremu matującego ... i muszę powiedzieć jak się używa w miarę systematycznie to i nie ma tyle niedoskonałości na twarzy ;)
miss sporty bb - o i cały zużyłam  czyli może być
Ziaja maseczka oczyszczająca 2x - taka glinka na buzie za rozsądną cenę dla mnie ok ( opakowanie na 2 użycia)
Ziaja maseczka różana - jak krem nakładałam tylko ciut więcej i na noc zostawiałam, starczyła na 4 razy hmm czy był jakiś efekt nie wiem
próbka Avon Anew krem na raz ups mi się zwijał wielkie nie

do rąk, zębów i stóp
 bebeauty kremy do rąk dla bied. od torf corporation czyli tołpa za niewiele ;) i niestety jest nowa szata kremów w sprzedaży, a na opakowaniach już nie ma nazwy firmy  a szkoda ...
regenerujący 75ml - fajny odżywczy do zapachu musiałam przywyknąć
odmładzający 125ml - bardzo fajny dobrze się sprawdzał
Linda mydło jabłko&mięta - intensywny zapach nie moja bajka
Linda mydło oliwka -fajnie pachnące kremowe za niewiele 
 Luksja mydło kremowe pięknie pachnące lubię te mydła- nie wysuszają mi dłoni
Colgate max white pasta do zębów - żelowa myje czyli ok
zmywacz 4 pory roku (gratis do kremu)- bez problemu zmywał choć, ciemne kolory- pozostawał odcień
próbki nivelazine krem do rąk - bardzo fajny liczę że się spotkamy jeszcze 

Zakupy

czyli to co kobiety lubią najbardziej- podobno ;) haha staram się nie szaleć, no ale promocje kuszą, a że i ma natura podpowiada zajrzyj do sklepu.... popatrz co ciekawego, no niestety ulegam małym pokusom ;) I tak nabyłam niezbędne do depilacji krem-plasterki, zmywacz,2  kremy do rąk i krem z filtrem zapłaciłam 30,14 oszczędzając 6,30 zł
dzielnie trwałam w postanowieniu i w maju też tylko co potrzebne 2 pasty do zębów i 6 mydeł zapł. 21,52 oszcz. 10,36 zł
I dobrze mi szło gdyby nie przypadek, weszłam- a tam promocja na kremy -40%, a że przydał by się jakiś  to powinnam nabyć  tylko jeden ...oj dołożyłam jeszcze co nieco i wydałam 71,53 oszczędzając około 40 zł (mydła  luksja 2( za 5 zł jak tu nie wziąć), maska Eveline, krem AA, 2 kremy Ziaja + Krem BB (fajny) wazelina, maska perfecta, serum Bielenda
I niby niezbędne, ale mogłabym jeszcze nie kupować  w tym kwartale haha mydła 6szt luksja, 4 Fa, maseczka Eveline , 2 żele men i 2 zele bebauty  zapł 34,85 oszcz 9,94
 W tym kwartale wydałam 158,04 oszczędzając około 66,60 zł  (powinnam odjąć żele panów, trudno zakradły się niech zostaną)
Zużyłam 29 kosmetyków( w tym 5mydeł) + 3 maseczki "na raz" a kupiłam 19 + 18 mydeł (+ 2 zele men) czyli więcej używam niż kupuję i było by łał gdyby nie fakt ... koniec kwartału był dla mnie trudny i...no co pocieszyć się musiałam i czekam na paczkę - lipiec zaczął się zakupowo, ale o tym już będzie w kolejnym 3 kwartale ;)

Podsumowując kobieta musi się smarować, bez obrazy ja mówię, że jestem w takim wieku, że czas się konserwować i jeden, dwa kremy  do tego jakiś ulepszacz to niezbędnik każdej kobiety... czy nie ;)

Dziękuję za odwiedziny, cieszę się że do mnie zaglądasz :)
Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Przeczytane w czerwcu

Czerwcem zawładnęła obyczajówka piękna Polska literatura zapraszam serdecznie na małe podsumowanie - może skusze, byś i Ty po coś sięgnęła  :)



Olejnik Agnieszka - Cuda cudeńka
  Mansarda pod Aniołami (tom 1)
Czasami niewiele potrzeba by nas przyciągnęło i wciągnęło w opowieść. Tak banalnie lekko, a ciekawie i chce się czytać dalej... brrr choć ja nie cierpię jak ktoś ucina wątek by stworzyć kolejną książkę. Młoda dziewczyna opiekuje się babcią po udarze, której wcześniej nie znała - poznaje sąsiadów, nawiązuje korespondencje z tajemniczym pisarzem ...trzeba sięgnąć po kolejną część by się dowiedzieć o tajemnicy z przed lat jak mniemam ;)360st 2017r wy.

Olejnik Agnieszka- Listy i szepty( tom 2)
I gdyby nie było historii w tle ...babci która została zesłana na Sybir ( tragicznych chwilach jakie tam przeżyła jak i wielkiej miłości )...to mieli byśmy nastolatkę, która się lekko zbuntowała, bo jej rodzice się zagubili.... i naszą młoda dziewczynę, która jednoczy ludzi wokół siebie, a zarazem szuka miłości w realu jak i na odległość. Wszędzie jest miłość tylko czy ta właściwa, a może wystarczy rozejrzeć się by na nią trafić - o tym jest ta książka ;) 360 st 2018r wy.

Michalak Katarzyna - Zemsta cz 2
W 1 cz" Mistrz" historia afer, przemytu, gangów i  nadmierny erotyzm- o dziwo mi się podobała. A tutaj: minęło 20 lat. Mafia porażki nie zapomina i brak czujności, przypadek sprawia, że czas na zemstę ... i mogła być to fajna opowieść ale nie tak napisana ...dla mnie to sensacja trochę naciągana plus wielka miłość razy dwa, o eroty-żmie nie wspomnę. Czyta się szybko historia nie jest zła, ale oko trzeba przymrużyć. I co fajne nie trzeba znać 1 cz by tę przeczytać ;) 304 st 2016

Kalicka Manuela- Koniec i początek cz2
I nawet nie wiedziałam, że to może być kontynuacja  "Dziewczyna z kabaretu" ( po którą mam nadzieje sięgnąć ) dopiero w posłowiu o tym przeczytałam. I to lubię, mimo że to kolejna cześć, to czyta się jakby była to odrębna historia :) Lata 44-45 czas końca wojny i odbudowa nowej Polski. Trzy młode kobiety, które usiłują przeżyć i starają się na gruzach swej przeszłości zbudować nowe życie. Autorka w losy bohaterów wplata prawdziwe historie ludzi którzy wtedy żyli i podzielili się swoimi przeżyciami. Warto przeczytać. 556 st 2018 r wy

Mirek Krystyna - Obca w świecie singli
To opowieść o dwóch związkach i niby podobnych on, ona i dziecko,czyli rodzina. A jednak różne światy, różne potrzeby, a może wystarczy tylko inne ukierunkowanie wartości, może chęci by coś naprawić, albo stworzyć od nowa. Autorka fajnie ukazała nam życie dwóch par, a może i trzech ;) 400st 2018 r wy

Kordel Magdalena - Serce w skowronkach cz 2
1 cz nie znam - a ta idealnie wpasowała się w mą chwile, by być lekkim, miłym czytadłem w którym fajnie biegnie sobie życie. Oczywiście Klementyna nie ma tak słodko na co dzień, mimo wykonywanego zawodu .Ale marzenia się spełniają, a życzliwi są wokół nas :) 3 cz wkrótce " Serce w obłokach" 392st 2018 r wy


Reszka Paweł - Mali bogowie cz 2
W 1 cz było o lekarzach  i ich pracy, a teraz o tym jak lekarze widzą pacjentów i jakich spotykają.
Autor dzięki uprzejmości lekarzy i ratowników mógł dołączyć do zespołu karetki, by na własnej skórze przekonać się jaka to praca. W książce mamy plusy i minusy, czyli bezstronność do danej sytuacji - w ten sposób sami możemy wyciągnąć  sobie wnioski ....288st 2018 rwy

Gargaś Gabriela - Zanim wstanie dla nas słońce 
cytat" Opowiem Ci moją historię. Ale proszę nie oceniaj mnie. Wiem co zrobiłam, jednak nie  mogę cofnąć czasu."  Jako całość, czyli wszystkie przeżycia bohaterów to niesamowita opowieść- takie nam zostaje końcowe wrażenie i chyba to się powinno liczyć.  Ale gdy czytamy,  to poszczególne historie życiowe bohaterów, jak dla mnie ciut przydługie w swych opisach uczuciowych. W tej książce emocji nie brakuje jest płomienny romans, piękna miłość i niestety smutek,  wielki smutek ...kolejna dobra książka tej autorki. 401st 2017 r wy

Podsumowanie :
 przeczytałam w tym roku 45 książek i 14575+ 3061=17636 stron

Dziękuję za odwiedziny i życzę miłej lektury na wakacje :)
Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Drobiazgi - szydełkowe

 Ale jakże przydatne ;) I tak gdy nie wiadomo za co się złapać, to najlepiej stworzyć coś małego, Powstały trzy zakładki ... w użytku się okaże czy ogonek nie będzie się zwijał( czy trzeba będzie usztywnić :)
 I żółte ubranka na świeczki

ładnie zakrywają blaszkę. I tak wyglądają w mym świeczniku ( serducho kiedyś dostałam od Ani : )
Miło mi Cię gościć :)
Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 12 czerwca 2018

Kolejne małe serwetki i podusie

Jakiś czas temu ( sory małe zaległości ) powstały kolejne dwie szydełkowe nieduże serwetki z cieniutkich nitek.
serwetki te i z poprzedniego postu, powstawały z myślą, by ozdobić podszewki na poduszki. I dwie te wybrane dla wybranej osoby Anitki  przyszyłam. I tak się prezentują...chyba trafiłam z prezentem ;)
haha ok, ok jeszcze się nie zebrałam by dwie pozostałe serwetki przyszyć, a już w głowie co innego  bym  widziała - dobrze że czasu brak to i kolejnej robótki nie rozgrzebię  ;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)



czwartek, 7 czerwca 2018

Dwie małe szydełkowe serwetki

Zależało mi by były niewielkie oj naszukałam się wzorów - powstały dwie, bo zostały zrobione z różnych nitek cieniutkich bo bodaj 800 i przeszło 1000 w 100g

cel osiągnięty trzeba stworzyć kolejne ;)
pozdrawiam

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Przeczytane maj

Zapraszam jak co miesiąc do krótkiego przeglądu czytelniczego może i tym razem coś dla siebie wypatrzysz :)
Czytelniczą przygodę w maju zaczęłam od  dreszczyka emocji 2 pierwsze pozycje- to jest na prawdę dobre. Polecam :)


Opiat-Bojarska Joanna - Gra o wszystko tom 3
Czy to samobójstwo jak najbardziej pasuje. Kolejna osoba - czy to możliwe by było to samobójstwo.  Do sprawy zostaje przydzielona Urszula profilerka, a głównym podejrzanym  jest  jej przyjaciółka ... wciągająca lektura polecam. cytat "TO GRA POZORÓW ZWANA UWODZENIEM. UWAŻAJ, CZEGO PRAGNIESZ, BO ZA GRZESZNE PRZYJEMNOŚCI TRZEBA BĘDZIE ZAPŁACIĆ WYSOKĄ CENĘ. " 456st 2017 r wy.

Puzyńska Katarzyna - Nora tom 9
Ojej jakie grube tomisko spokojnie można było by odchudzić ;) Zagadkowe te morderstwa, ciężkie wątki, które nijak nie chcą do siebie pasować. Nasi bohaterowie  dwoją się i troją by dojść gdzie leży początek tej historii, oczywiście oprócz tego autorka zaserwowała nam sporo prywatnych spraw - dzieje się oj dzieje ;) Świetna kolejna cześć polecam :) 816st 2018


Ale jak najbardziej króluje  u mnie obyczajówka  - już coś tych autorek czytałam ;)

Mirek Krystyna - Światło o poranku  cz2
Pierwsza część podobała mi się bardziej, może dlatego że czytałam przed Świętami a tam była świąteczna atmosfera ;)  A tu każdy z bohaterów musi na nowo ułożyć sobie życie ... czas by dawna miłość przemieniła się w nowa, by bracia spotkali też wybranki. Wyjaśniły się sprawy sprzed lat ....a może i warto powalczyć o te iskrę w małżeństwie. Wiele się dzieje i są to różne sytuacje, czyli fajna dobra obyczajówka.
350 st 2018 r wy

Cygler Hanna - Nowe niebo
Przełom XIX i XX w.Ameryka to nowa przystań  rodziny Halmanów i wielu Kaszubów. Ksero typ to mężczyzna zarabia, a kobieta dom- dzieci, różnie to bywało za zamkniętymi drzwiami. Felicja chciała być niezależna a zarazem stworzyć rodzinę trudne były to wybory .
372 st 2018 r wy

Jeromin-Gałuszka Grażyna -Zmowa byłych żon
Tytuł mnie przyciągnął i liczyłam że żony będą nieźle knuły, co innego miałam na myśli ;) Naszym bohaterką trafił się cwaniak, co to szybko poślubi i na bruk wyrzuci, dla kolejnej młodszej. Zmowa jest, wymiana słowna jak najbardziej i  ta końcówka  jakże inna- może zaskoczyć ;) 408st 2018 r wy.


 Trzeba też sięgnąć po coś - kogoś, kogo jeszcze nie znam ;)


Lis Agnieszka -Latawce
Powieść oparta na prawdziwych wydarzeniach pisana dialogiem. Młody chłopak zagubiony poszukujący drogi do ... gubi się i mimo starań kochającej matki, która tez nie wszystko w porę wyłapuje .... trudno jest złapać nić porozumienia, może się wydawać ze to nie nas dotyczy i nas to nie spotka ..... " a latawce to wolność tylko człowiek nie ma skrzydeł". 152st 2018 r wy


Grygier Marcin - Nie patrz w tamta stronę
Debiut z mocnym wejściem w świat kryminału. I było by fajnie, gdyby więcej w mej pamięci pozostało. Może kolejne spotkanie z pijącym komisarzem bardziej utkwi mi w głowie. 448st 2016 r wy.

W maju bez książki spędziłam bodaj 5 dni - 2 dni odpoczywały oczy, a 3 dni wypoczywałam ;)
Podsumowanie :  przeczytałam 37 książek i 11573  +3002 =14575 stron

A Ty co fajnego przeczytałaś :)
Pozdrawiam serdecznie i wielu ciekawych książek w czerwcu życzę :)