Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 29 listopada 2013

Gwiazdki na szydełku i ksiażka o zakupoholiczce

I tak teraz co wieczór dłubię sobie gwiazdki


hihi jak ja nie lubię usztywniania. Tym razem robię to klejem wikol + jakiś krochmal w płynie  ....przy tym sposobie jest mniej roboty niż z cukrem , ale trzeba uważać by za dużo nie wlać krochmalu bo się łuszczy ;)

Przeczytałam

 Sophie Kinsella -Wyznania zakupoholiczki
I te czasy doszły i do nas, że można brać na kredyt, że banki dają karty na prawo i lewo kusząc nas swymi promocjami .... I tak nasza bohaterka lubi ładne rzeczy , gustowne stroje -no nie byle jakie, bo w jej mniemaniu marka się liczy ....kupuje , kupuję a banki zaczynają się upominać o swoje...
Jak z tego wybrnęła czy wybrnęła ? Co  się takiego w jej życiu przydarzyło, doczytajcie albo film obejrzyjcie .Lekko się czyta, a i odmiana tematyczna inna ;)

Pozdrawiam serdecznie 



14 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak prawdziwe, śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Idzie Ci z tymi gwiazdkami :D :D ale będą pięknie na choince wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne gwiazdki, wyobrażam sobie taką "gwiazdkową" choinkę:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu u mnie choinka już był taka cała w ozdoby szydełkowe w zeszłym roku- w tym roku, pewnie też będzie jak moje cudeńka przetrwały :))))

      Usuń
  5. Bardzo fajne wzorki na gwiazdki. Ja usztywniam ,,Ługą". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie upolowałam u siebie w sklepach ług,i ale będę się za nią rozglądać ;)

      Usuń
  6. Dziękuję serdecznie za mile słówka :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne gwiazdeczki. Ja tez wikolem usztywniałam :) Dzięki za polecenie książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, ależ ty "połykasz" te książki! Co wpis, to jakiś tytuł już masz za sobą :) Ja też czytam, ale takiego tempa nie mam ;))
    Gwiazdeczki piękniusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ten rok jest jakiś owocny w książki - hihi naszło mnie, ale czuję że mi odchodzi zapał, a weny twórczej też brak hmmm to co ja będę robić ;)

      Usuń
  9. Ja to film bardzo lubię, ten zielony szal jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe wpisy :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń