Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Drobiazgi - szydełkowe

 Ale jakże przydatne ;) I tak gdy nie wiadomo za co się złapać, to najlepiej stworzyć coś małego, Powstały trzy zakładki ... w użytku się okaże czy ogonek nie będzie się zwijał( czy trzeba będzie usztywnić :)
 I żółte ubranka na świeczki

ładnie zakrywają blaszkę. I tak wyglądają w mym świeczniku ( serducho kiedyś dostałam od Ani : )
Miło mi Cię gościć :)
Pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

  1. Świetne drobiazgi, zakładki kocham! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantástico trabalho de crochê!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie. Te ubranka na świeczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe ubranka na świeczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak napisałaś, że najlepiej wydziergać coś małego od razu pomyślałam sobie o moich oczach. Dziergam ostatnio w wolnych chwilach kwiatki do kartek i coraz bardziej przekonuję się o tym, że czas ucieka i niektóre zajęcia to już nie dla mnie. Wzrok mam niestety coraz gorszy... Beciu, zakładki są przeurocze !!! Od razu chętniej będzie się czytało z taką zakładką :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne drobiazgi Ci powstały. Szczególnie podobają mi się te zakładki do książek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki są bardzo urocze:)Ubranka na świeczki rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe, ale jakie piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne drobiazgi. Szczególnie zakładki :-) Nigdy ich za dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze drobiazgi Beatko,a zakładki najbardziej mi się podobają,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko... ładniutkie drobiazgi, które cieszą oko i są przydatne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne delikatne zakładki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń