Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 3 stycznia 2022

Wyzwanie czytelnicze

Czas na podsumowanie  rocznego wyzwania czytelniczego, według wytycznych jakie zaproponowała Lidzia  na swoim blogu 

 Moje książki pasujące do wytycznych
 
1. Której Autor ma na imię tak samo jak ja


 2. Której tytuł zaczyna się na literę "Ł"


 3. Która ma na okładce psa


 4. Która w tytule ma wyraz "zawsze" 

5. Której imię i nazwisko autora zaczyna się na tą samą literę


 6. Której autor ma na imię Michał

 7. Która w tytule ma nazwę jakiejś miejscowości


 8. Której liczba stron przekracza 500 


 9. Której tytuł jest jednowyrazowy


10.Która w tytule ma jakąś cyfrę / liczbę


 11. Która jest wydawnictwa Albatros
12. Która miała swoja ekranizację
13. Która składa się z co najmniej 2 części 

14. Której tytuł zawiera co najmniej  20  liter


15. Która ma zimową okładkę


  i dodatkowo przeczytane jeszcze przed zmianą  30 liter

opowiadania więcej niż dwa 

Bardzo fajne wyzwanie, bo  trzeba było poszukać pasujących ....może troszeczkę w ten sposób co innego się przeczytało. Dziękuję Lidziu za zabawę :)

Idę pozaglądać do was dziewczyny, jak sie uporałyście z wyzwaniem :)

Pozdrawiam serdecznie




26 komentarzy:

  1. Gratuluję Beatko pięknego wyniku czytelniczego i życzę równie owocnego czytelniczo 2022 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Extra podsumowanie i cudny wynik czytelniczy :-)
    Niektóre pozycje muszę zapamiętać :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu niektóre warte przeczytania :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nieźle 😊 ciekawe co w tym roku będzie czytane😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem Basiu, będzie misz masz literacki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. O Beatko ja już się zmęczyłam od samego patrzenia🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Beato wyników. Spełniłaś każdy z warunków i jeszcze po wielokroć. Ciekawe czy w tym roku też będzie podobne wyzwanie? Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję fajne wyzwanie może jakąś zabawę znajdziemy na ten rok :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Znalazłam u Ciebie też Joannę Bator. Czytałam jej "Gorzko, gorzko". Bardzo mi się podobała. Poszukam też tej którą wymieniasz w spisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu czytałam ale która mam w głowie nie powiem bo bym musiała zajrzeć do opisu ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Beatko, super podsumowanie i gratuluję, aczkolwiek brakuje mi łącznej liczby przeczytanych stron. bo mojr oko zauważyło niektóre książki po kilka razy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to podsumowanie zabawy tylko. Książek przeczytałam 86 i wyszło 29279 stron ( bez tak zwanych dodatków końcowych ) już chyba nie będę kolejnego wpisu książkowego podsumowującego robić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Widać, że to wyzwanie czytelnicze do łatwych nie należało, ale nie dla Ciebie. Ty czytasz tak dużo książek, że zawsze coś znajdziesz na właściwy temat. Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ulu trochę czytam więc i łatwiej mi było dopasowywać przeczytane do wytycznych :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Jesteś niespotykanie wielką miłośniczką książek Beatko. Ciekawej lektuery w Nowym roku Ci życzę. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko lubię mieć coś pod poduszką dosłownie i na półeczce, by każdego wieczoru poczytać
      pozdrawiam

      Usuń
  10. ale super wyzwanie i dobra zabawa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak a książki prawie same się dopasowują ;)
      pozdrawiam Gosiu

      Usuń
  11. Ale żeś tego naczytała... super dużo i widać po fajne tytuły sięgnęłaś, brawa dla Ciebie Beatko :) Cały czas się zastanawiam czy może czegoś Wam jednak jeszcze w tym roku nie wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak fajnie by było, wiele osób czyta to i przy okazji możemy się pobawić :) troszeczkę się nazbierało ;)
      pozdrawiam Lidziu

      Usuń