Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 16 maja 2022

A w ogrodzie

 Podlewanie podlewanie i jeszcze raz podlewanie od przeszło dwóch tygodni nie pada to i mam pracy co nie miara ... ale ale jest i gdzie oko zaczepić jak tyle kwitnących jest, lub już było ;) zapraszam na mały spacerek :)

rabatka przed domem burza kwiatowa tulipany, prymule żółte i czerwone a i szafirki - cebulice już przekwitły 



na wjeździe tak samo byliny 

i tulipanowe niedobitki na rondzie niestety tu mi cebulki znikają ale te tulipany są cudne 

hmmm tu tulipany skąd ja je wzięłam - ale widok był przecudny już przekwitają (rabatka po drugiej strony domu ta z hostami które już się budzą ) tulipany , prymule, psi ząb, szafirek taki grubaśny - fajna odmiana


 
już przekwitają miniaturowe irysy hmmm niebieski gdzieś umknął stokrotki zdobyczne coś mi znikają z ogrodu chyba że mąż wyrywa ;)

wiśnia rośnie dla tego widoku bo owoce tylko raz zebrałam a tak to nie ma 


magnolii chyba miejsce nie służy mała no ale tylko jeden kwiat 

mahonia to fajny krzak bo można wykorzystać gałązki do wiązanek teraz kwitnie na żółto

 płomyki lub niskie floksy zagarniają coraz większe powierzchnie ta rabatka do ponownego odtworzenia czemu - bo trawa wychodzi spod kwiatków ;)


 
i podniesiona rabatka żonkile zostały zaatakowane przez coś takiego

i mój uroczy widoczek tulipany botaniczne, szafirki  gdzieś prymulka teraz wcisnęłam- stokrotki, bratki tylko ich nie widać

na brak zajęć nie mogłam narzekać, bo miałam wesoło- dzieci podrzuciły kota  :) Czyli uwaga stworzenia nie mogły się spotkać i tak było dwa tygodnie wypuszczanie - zamykanie to jedno to drugie, a wiadomo nasi pupile są wymagający, oj upominają się o głaskanie i uwagę haha ;) Czy wasze koty też są takie wścibskie - dzień bez rozrabiania to dzień stracony ;)

Dziękuję za odwiedziny - deszczu życzę wszystkim roślinką ;) 

Pozdrawiam serdecznie







 

21 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory kwiatów masz w ogrodzie Beatko. Pięknie jest. Mnie się wydaje, że pieski są bardziej wścibskie i zazdrosne. Koty raczej leniwe i cwane, chociaż Fiona inną kotkę gotowa była rozszarpać. Za dnia ustępuje suczce, ale w nocy wskakuje na moje, wysokie łóżko, bo wie, że psina o krótkich nóżkach nie da rady. Zachowania zwierząt w nowym miejscu bywają faktycznie nieprzewidywalne. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko z czerwienią mam na bakier choć pelargonia tylko czerwona ;) tulipany są takie koralowe. Dla mojej Kulki tego rudzielca jestem ja i tylko ja i to ja ustawiam ją w szeregu haha była pieskiem podwórkowym - od zeszłego roku jest taka domowa choć staramy się by jednak sporo czasu spędzała na dworze - w domu się nie rusza mniej aktywna ;) Oj tak koty nieprzewidywalne są musiałam pokazać kto tu rządzi, ale szybko uczą się cwaniactwa oj szybko dwa razy pokazywać nie trzeba :))) było atrakcji co nie miara :)) pozdrawiam Iwonko, a Twoich pupili pomiziaj ode mnie

      Usuń
  2. Piękny, wielobarwny masz ogród. Takie duże rabaty i tyle kwiatów. Zazdroszczę bo w moim nowym ogródku to albo malutkie rośliny, dopiero co kupione, albo słabe bo przesadzone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo nim się obejrzysz to wszystko pięknie się rozrośnie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz piękny ogród.ja też podlewam,tylko warzywa żeby coś urosło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam piach i warzywniak mnie przerósł kiedyś- dużo roboty a plony mizerne ;)
      pozdrawiam Basiu

      Usuń
  4. Ogród piękny i duży. :)
    U nas koty uwielbiają przytulanki i głaski, ale to głównie pies jest słodziakiem, który potrzebuje non stop naszej uwagi. Dobrze, że u nas w domu zawsze ktoś jest, bo inaczej psina byłaby niezadowolona. A broją i koty i pies. Chociaż pies bardziej, bo z synkiem robią wyścigi itp. Ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja miałam pieski zawsze podwórkowe to te brojenie było znikome :) no była Diana trochę rozrabiała nawadnianie poszło, doniczki nosiła ach kabelek od napędu od bramy ze trzy razy rozgryzła a było i oświetlenie ozdobne.... a mimo to urocza była jak to się mówi trafił się rozrabiaka, który jak coś zmalował to udawał że to nie ja haha Nudny byłby dzień gdyby ktoś się nie plątał wokół nas :)))
      Pozdrawiam i mizianie dla pupili ode mnie

      Usuń
  5. Pięknie masz Beatko w ogrodzie, tyle kwiatów i kolorów, że fajnie popatrzeć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę w ogrodzie, nareszcie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie wesoło i kolorowo. Zresztą, jak co roku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko zaczyna kwitnąć to tak przyjemnie ;) pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  8. Piękny ogród 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    W moim też jest kolorowo, pięknie wszystko zakwitło 🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że przymrozków nie było to przyroda nadgania :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeden i drugi choć humorki różne haha :)pozdrawiam

      Usuń