Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 7 sierpnia 2022

Przeczytane lipiec Tekieli J, Szarańska J, Białek J

 Zrobiłam sobie mały reset od wszelakich mediów (lek miałam odstawić ) i  mi dobrze i tak fajnie było bez wszelkich informacji ...ach tylko przyczyny mych dolegliwości nie ustalono ...wiadomo masz kasę możesz się leczyć, bo teraz to fachowców brak ...a dla spokojności czas na przeczytane minionego miesiąca 

Tekieli Joanna - Moc krwi. 

Dawno mocy u mnie nie było, to i z zaciekawieniem historię grozy szerzącej się po ulicach Krakowa śledziłam. Dreszczyk jest czy będzie kolejna ofiara a może już złapią bestię ... Autorka po lekkich obyczajówkach dała świetną odsłonę thrillera czekam na kolejną książkę w takiej odsłonie :)432st 2022r wy

Sarah M - Maryla z Zielonego Wzgórza  

Czego się spodziewałam powrotu do Ani tylko z perspektywy Maryli - i tu małe rozczarowanie, bo książka opowiada o dziewczynce Maryli i jej świecie dorastania na wzgórzu. Autorka chyba tylko chciała zdobyć większą popularność wykorzystując w tytule jakże słynne wzgórze. Książkę czyta  się przyjemnie. 448st 2018 r wy (haha już wznowiono wydanie)


 Szarańska Joanna - Kraina Spełnionych życzeń cz 2

haha tak nietypowo w lato, bo akurat książka w oko mi wpadła w bibliotece - przed świętami były zapisy ;)  Pierwsza część mnie urzekła, a ta po prostu fajnie powrócić do lubianych bohaterów i poczytać co nowego się zadziało ...przyjemna lektura 432 st 2021 r wy

 

Białek Józef - Czas niewolników 

Oczy sie otwierają jak jesteśmy zmanipulowani. Jak bardzo jesteśmy uzależnieni od wszystkiego, że tak na prawdę niewolnictwo nigdy nie zniknęło tylko przybrało trochę inną formę. Kto rządzi wiadomo pieniądz, to co teraz się dzieje to jest manipulacja nim ....  to trzeba przeczytać 288st 2019 rwy

Przeczytane 2022 roku

40 książek  i  13374+2200=15574 stron

6 z mojej półki - 8 z czytnika (łączne zestawienie)

reszta z biblioteki wypożyczam - wspieram czytelnictwo ;)

Zaczytanych wakacji i miłego wypoczynku


6 komentarzy:

  1. Z tego, co piszesz, to ta ostatnia lektura jest niepokojąca. Pieniądz zawsze rządził światem. Nawyki też nami rządzą, zwłaszcza ludźmi starszymi. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Iwonko smutna prawda w którą podążamy ponie-kont bezwolnie kierowani ludźmi którzy tylko pragną władzy i pieniędzy
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Tekieli tez byłam zachwycona i oczy otwierałam ze zdumienia, jak wspaniale autorka romantycznych historii poradziła sobie z kryminałem. Świetna książka! Pozostałych nie znam, tzn. Szarańską znam, ale nie tę pozycję. Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak świetna nowa odsłona autorki :) 1 cz tego cyklu Szarańskiej była taka magiczna a tę 2 trzeba za pierwszą czytać odrazu by klimat świąt pozostał haha pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz fajny wynik czytelniczy. Coś w tym roku nasze pozycje książkowe się rozmijają ale już wpisuję do przeczytania . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń