Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 19 września 2022

Chwalę się co dostałam- zabawa Podaj dalej - zapraszam

 Ta zabawa jest bardzo fajna choć szkoda, że zanika ....jakiś czas temu dostałam bardzo miłą niespodziankę od Kasi z bloga Moje hobby, moja pasja, gdzie się zapisałam-  właśnie do tej zabawy:)

Przyszły do mnie cudne słodziaki  zajączki, zakładka, mydełka i wszystko przez Kasię wykonane, a do tego sterta książek i słodka torba... Był i przesympatyczny liścik jak miło .... ach och ktoś czytał w mych myślach wielkie buziaki przesyłam :))))

chwalę się co dostałam, a co tam - książkę  Moniki Szwaj szukałam a tu proszę ....gdzieś kiedyś wspominałam, że chciała bym przeczytać - ale się cieszę :)

 


To i ja teraz zapraszam 2 osoby do dalszej zabawy - postaram się czytać w Twych myślach ;)

 zasady: mam czas rok na stworzenie prezentu- wysyłam pod adres wskazany w Polsce

Kochani przecież w tej zabawie możemy dzielić się tym co mamy np książkami które przeczytaliśmy a są w dobrym stanie, przydasiami które kupujemy, a nie wykorzystałyśmy. Przecież zawsze coś mamy, co możemy puścić w świat ...myślicie tak samo to zapraszam do dalszej zabawy - zapisz się pod postem i dalej bawmy się :)

Pozdrawiam serdecznie i tak bez zbędnych słów dziś ;)

  

14 komentarzy:

  1. Super upominki.....tak szczerze to myślałam,że zabawa ta już nie istnieje, z wielką ochotą zapisze się Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super Dusiu będę się kontaktować :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. W końcu w każdej zabawie chodzi o radość nie tylko tworzenia, ale dawania tego co uważamy za dobre :)
    Buziaki Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak żeby coś dostać to i trzeba dać bo dobroć lubi powracać :) buziaki pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję same śliczności dostałam - pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudne prezenty 🙂🙂🙂
    Zapisuję się do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miło Beatko będę się kontaktować :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Fajne prezenty dostałaś. Super że jesteś zadowolona z przesyłki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu wspaniały prezencik dostałam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. To Kasia, więc książki muszą być.
    Ja jakiś czas temu zapisałam się do tej zabawy, nawet stworzyłam już jakieś prace, ale niestety została przerwana. Może coś się wydarzyło. Życie. Ale może kiedyś jeszcze się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki u mnie mile widziane to i strzał bardzo trafny ;) O ....szkoda, czyli jak rozumiem u kogoś się zapisałaś i już na zaś coś tworzyłaś dla przyszłych chętnych, którzy się u ciebie zapiszą :) tak bywa ja też tak trafiłam - życie ....
      pozdrawiam i zaglądaj na różne blogi bo zabawa krąży

      Usuń
  7. Świetne prezenty otrzymałaś od Kasi. A zabawa faktycznie coraz mniej popularna. Szkoda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oj tak gdzieś zanikła chyba chętnych brak ;)
      pozdrawiam

      Usuń