Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 30 sierpnia 2023

Sierpień przeczytane Newman B; Wilczyńska K

Jak szybko niby czas leci z jednej strony już koniec miesiąca, a z drugiej ja ciągle muszę jeszcze uważać -  za mną dwa miesiące od ostatniej operacji: jeżdżę samochodem hura- chodziłam na rehabilitacje (pomału zaczynam się usprawniać) Lekarze zrobili co trzeba. A mój organizm jeszcze wariuje jak nie alergia na leki, to stany zapalne - wiecie jak to jest wracacie do domu i radźcie sobie sami z resztą przypadłości ach albo i ech ...niema co narzekać ... żyję :))))  haha brzuszka ładnego zgrabnego już też nie będę miała ;) 

I jakoś tak zalatana zabiegana byłam- wiatru w skrzydła dostałam to i coś z książką mi było nie po drodze haha to w tym miesiącu małe rozczarowanie czytelnicze bo tylko tyle przeczytałam 

 


 Wilczyńska Karolina - Powrót do jagodna tom 11 łał tyle tego było 

Trzeba znać całą serie by sięgnąć po te pozycję. Mamy tu cały rozstrzał bohaterów i co u nich słychać obecnie, no może rok temu. Kto lubił Jagodno to tak z przyzwyczajenia do historii bohaterów powróci i jak powstanie kolejna część to też z przyjemnością poczytamy :) miły umil acz chwili  2023 r wy 320 st



Newman Bernard- Rowerem przez II RP 

Dziennikarz- pisarz, angielski turysta zwiedza nasz kraj. Opowiada o nim co widzi co czuje czyli jak odbiera wszystko wokół. Momentami jest dość ciekawie. haha gada z ?  ok każdy ma jakiegoś bzika ... Reportaż z 1934 roku - książka została wydana pierwszy raz u nas 2021r wy 384st Fajna podróż


Łopatniuk Paulina- Patolodzy - panie doktorze czy to rak 

Początek nie jest łatwy mikroskop i komórki barwniki to nie dla każdego cos ciekawego - przebrnęłam przez medyczne sformułowania i zrobiłam kolejne podejście do książki i kolejne ...forma przekazu medyczna mało wciągająca ja się poddaję i już raczej nie doczytam.   400st 2019r wy( zaliczam 200st)

ups i sama siebie rozczarowałam tylko 3 

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 44 książek  i 14 484+ 904=15388stron

 z mojej półki wersja papierowa 2-  z czytnika 22( 20 biblioteka)

Pozdrawiam i wspaniałych ciekawych opowieści życzę

14 komentarzy:

  1. Mam tę serię o Jagodnie i z prawdziwą przyjemnością ją czytałam :)) Taka lekka, miła i przyjemna pozycja :))
    Powracaj jak najszybciej do zdrowia, buziaki serdeczne, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna obyczajówka - bo każdy tom opowiadał o nowej osobie :) A ta to o wszystkich chyba - też się czyta świetnie. Czyli czekamy na kolejny tom :) Pozdrawiam i dziękuję, zdrowia nigdy za wiele :)

      Usuń
  2. Wcale nie tak mało przeczytałaś, tym bardziej że tematyka tej trzeciej jest trudna.
    A ja dzisiaj znowu wróciłam ze szpitala. Mam nadzieję, że przez wiele lat nie będzie potrzeby znowu pobytu tam.
    A Tobie życzę zdrowia i mnóstwa sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trzeciej poległam ;) Oj tak już nam więcej tych placówek nie trzeba - energia mnie rozsadza, ale pomalutku trzeba jeszcze :) pozdrawiam Kasiu

      Usuń
  3. No tym razem jednakowo sięgnęłyśmy po ostatni tom Jagodna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, zdrowia Ci życzę :) A brzuszek... ważne, że jest ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jest i nawet sporo w niego wkładam bo mi kilogramów troszeczkę brakuje ;) dziękuję Aniu i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Przede wszystkim zdróweczka Beatko:) Z książek na pewno poszukam Jagodna, bo pozostałe części przeczytała dawno temu, ale coś ta jeszcze pamiętam. Zaraz sprawdzę czy mają w mojej bibliotece. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak będziesz czytać to się wszyscy bohaterowie przypominają - bo to ciepła seria jest :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  6. Życzę zdrowia. Książki bardzo ciekawe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń