Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Minione chwile - marzec

 Nie wiem czy śmiać się, czy płakać.  Miałam miesiąc po przychodniach ... i napisze tyle że każdy z nas zna te spychologię i odsyłanie ...co najgorsze, że diagnoz brak, albo są różne ...ja wiem,że łatwo powiedzieć idź do innego lekarza - wiadomo odpłatnie, ale komu ufać... komu wierzyć :)  

Post miał być wcześniej, ale, ale jak nie wiadomo o co chodzi, to zdrowia szukam i w kwietniu ;)

 Miły akcent krokusy... a mam was tu chcecie rosnąć

Uff to teraz coś muszę wyciągnąć i pozytywnego z minionego miesiąca : a raczej z trzech  Zużyte kosmetyki dawno czymś takim was nie męczyłam tym razem bez opisu 12 szt ( szampon,odżywka wcierka to włosy; mydła dezodorant sól olejek- ciało; krem, serum, krem oczy, żel myjący to do twarzy ) + maseczki 11szt

Te się sprawdziły były fajowskie, polecam jeśli nie znacie, w cenach jeszcze przystępnych

-green pharmacy -eliksir wcierka do głowy przeciw wypadaniom włosów ...ja czułam że mi włosy rosną ale wcześniej też coś miałam tej firmy czyli zużywałam 2 opakowania i starałam się wcierać 2 razy dziennie 

-green pharmacy oliwka do masażu fajna takie coś dobrze mieć by czasami samemu dobrze się ponacierać pomasować ;)

- AA krem tłusty cera wrażliwa - świetny za niewiele i nie tłusty nie bójcie się tej nazwy polecam (używam kolejny haha pogoda nas wyprzedziła, bo produkt raczej na przejściowe pogody)

-be beauty sól świetny dodatek, u mnie był do soli bocheńskiej 

-Ziaja serum C B 3- szybko znika 

Te no cóż klapa

- Dove mydło zrobiła mi się mazia ( lubie ten zapach i po szafach mam ich pare ) na złą serie trafiłam czy co

- bielenda vegan  muesli krem pod oczy dziwny zapach, a krem jak krem jakich wiele

Maseczki słów kilka- fajne i warto ich używać, bo buzia milutka  - trudno się zmywają oj tak ale sposób małe reczniczki takie tyci wycieramy buzie, ręczniczki wypłukujemy, a potem do pralki 

Pamiętajcie że maseczki glinkowej nie przesuszamy na buzi - sposób można ją spryskiwać np tonikiem choć hydrolot lepszy ;) Buzia mała to niektóre są na dwa razy

Czy było smacznie oj tak domowe dość często robimy sushi 

i nie piszcie że nie lubie, bo moja wersja jak widać z omleto-nalesnik, a środek to, to co same włożycie. Alga podobno samo bogactwo należy ją jeść- ja trochę na nią uważam, żeby brzusio nie bolał (już tak mam choroba mnie wybrała)

Lokalna pizzeria  w mojej okolicy- na wynos da sie zjeść haha wybredna jestem

I znane polecane zapiekanki Skawina - ja lubię prostotę bo smak sam się broni pycha- "Muala "-sprawdziłam chłopaki ;)


Były i wczasy u nas krótkie trzy dniawe Bukowina termy - pochwale jedzenie wybór niesamowity każdy coś znajdzie dla siebie, ale....ale słabe jest to, że do obiado-kolacji kawa czy herbata jest dodatkowo płatne (przy śniadaniu wliczone w posiłek) 



Ból mnie pokonał było pare dni kiepskich( jak się moja teoria sprawdzi, bo chyba mam winnego w tej jednej sprawie, to napiszę w podsumowaniu kwietniowym) Jak widać nie zawsze trzeba szaleć może też być domowe spa i pyszne co nieco:)  

Kwiecień plecie i przeplata trochę zimy trochę lata :) ja chce ciepłej wiosny pozdrawiam cieplutko 


20 komentarzy:

  1. Oj Beato, to szczera prawda z tą fraszką o zdrowiu, a najgorzej jak już zaczniemy procesję od Annasza do Kajfasza i różne albo żadne diagnozy. Współczuję i w pełni rozumiem, nie mniej zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co gorsze że w tych diagnozach trzeba podjąć jeszcze decyzję a to nie jest proste .... pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja kosmetyki bardzo wolno zużywam - nie lubię się za bardzo pacykować ;)
    I zdrówka życzę :)
    Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... Aniu ja mówię że sie konserwuję ;) a to tylko podstawowa pielęgnacja- maluje się delikatnie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko z ta diagnoza tak bywa, przerabiałam. Na szczescie dla mnie zaczelam szukać rozwiązania poza medycyna ktora nam jest oferowana i poki co mam sie dobrze. Czego i Tobie zycze 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem skazana na medycynę ot moja przypadłość - ale w takich podstawowych dolegliwościach szukam różnych rozwiązań -by się za nadto nie faszerować :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Zdrówka Ci życzę bo ono najważniejsze. Kosmetyków też nie używam, jedynie te podstawowe bogaty w wydarzenia miałaś ten marzec. Oby kwiecień był spokojniejszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwiedzałam przychodnie hihi jak to kiedyś gadali jak się zacznie chodzić po lekarzach to końca nie widać ...pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że Twoje problemy zdrowotne szybko się skończą. I że kwiecień mija Ci równie ciekawie jak marzec. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko są choroby które nie mijają są i takie które dają się ogarnąć czyli oswajamy, a te chwilowe niech więcej nie wracają ....;) ta ... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Ja kosmetyków prawie nie używam, tylko podstawowe. Na przetworzoną żywność i fast foody (paskudy) trzeba uważać, bo szkodzą. Beatko życzę Ci dużo zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi u mnie podstawowe czasami lekko rozszerzone o jakiś produkt, to taka odrobina przyjemności moje spa :) Magduś szkodza jak tylko tym się żywimy :) Kwestia żywienia to temat rzeka dla jednych dobre jedno, a dla drugich całkiem co innego :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo dobrze Cie rozumiem, mój od lat sobie tak po lekarzach spaceruje i każdy mu wciska co innego, a ból jak nie minął tak nie minął:( krem pod oczy- maść ochronna z witaminami A+E najlepsza i niedroga, dostępna w każdej aptece, choć na portalu Al,,,ro najtaniej. Pizza najlepsza nasza domowa, ale cóż na wsi wyboru nie mamy, ale takie do takiego spa to bym się wybrała;) dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brr jeszcze trzeba mieć siły tak łazić ach ...haha oj zdrożała witaminka ja A smaruje wszelkie suchotniki łokcie i kolana ;) hihi bezbłednie na wsi mało lokali do wyboru to jak człowiek się wyrwie to przy okazji coś tam spróbuje ( domowej dawno nie robiłam ) Oj tak spa na wymoczenie mięśni świetne:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Zdrowia życzę. Niech się dobry lekarz trafi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo wszyscy dobrzy za takich się uważają tylko z tym podejściem do pacjenta problem mają :) Są i tacy ludzcy tylko niestety albo wiele nie mogą albo no cóż zakres ich ogranicza ....absurdów co nie miara ...pozdrawiam

      Usuń
  9. Oj, z tym zdrowiem to jest różnie. Ja w piątek z przyjacielem rodziny spędziłam ponad pół dnia w szpitalu, żeby zapisać go na termin operacji... Biurokracja plus brak pomysłu na rozwiązanie pewnych spraw, daje taki efekt.
    Życzę Ci zdrowia i energii do gotowania, prac rękodzielniczych i czytania. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Oj tak absurd goni absurd ... pozdrawiam

      Usuń
  10. Ta nasza służba zdrowia na głowie stoi, biurokracja się wkradła. Od roku czekam na rehabilitację. Dają bardzo długie terminy. Dopiero jedną wizytę w poradni reahabilitacyjnej zaliczyłam, za to już trzeciego skierowania od internisty żądają. Życzę zdrówka. Dove, to moje ulubione mydło, może Ci się zleżałe trafiło. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ograniczenia zrobili ach i takie są terminy ja też tak czekam ...kiedyś dwa razy w roku chodziłam obecnie raz :) mydełka w szafę wrzuciłam, ach pewnie na taką partie trafiłam A lubie tak co któryś dzień umyć się mydłem dla odmiany :) pozdrawiam

      Usuń