Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 11 listopada 2012

Ogrodowe klimaty

Jak wiecie ostatnio jestem zabiegana , rehabilitacja mnie wykańcza - dojazd na nią to już dla mnie wyzwanie ;)  Przez dwa tygodnie miałam 2 rehabilitantki, które były ok. Pierwsza pani manualnie mnie wygniatała, a pod okiem drugiej ćwiczyłam ale jak : - każde ćwiczenie było skrupulatnie korygowane- tego mi trzeba najbardziej ;)
A teraz przez dwa tygodnie będę miała już inną rehabilitantkę i .....będzie manualne gniecenie mojej nogi i gimnastyka  ;)

I tak dopiero dzisiaj zebrałam trochę sił i wyruszyłam z M w teren ogrodowy hihi skutek cała przyczepka liści i zgnilaków ogrodowych do wywiezienia ....jest to już druga jesienna wywózka ;)

To i dla was przesyłam mały widoczek tego co jeszcze można w mym ogrodzie uchwycić  :)
- na pierwszym planie Irga w odcieniach bordo ,a na trzecim złocisty berberys ...

-rabatka już tylko żurawkowa , zgnilaki host zniknęły....
-a na wietrze kołyszą się zeschnięte hortensje i pióropusze miskanta .....

- powstały też ogrodowe bukieciki z tego co wycinałam ...

- a ta ciągle chce kwitnąć , o nie nie kochana, czas odpocząć i tak pousuwałam wszystkie pączki z róż hihi zapodział się i floks ale pachnie :)

Dziękuję serdecznie, że przespacerowałyście się ze mną po ogrodzie :)
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Cudną masz jesień w ogrodzie :) Wytrwałości w rehabilitacji życzę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim ogrodzie wspaniale się spaceruje!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukieciki z wycinek-bardzo, bardzo i berberys prześliczny:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do ogrodu-moja pasja[jedna z wielu].Jeśli pozwolisz to będę Cię odwiedzwć jesień jest piękna w ogrodzie w Twoim również życzę powrotu do zdrowia ciepło pozdrawiam i zapraszam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jak najbardziej na klimaty ogrodowe, jak i inne :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dziękuje za spacerek po Twoim ogródku:))))Pozdrowionka cieplutkie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi było was gościć w mym ogródeczku :)))

    OdpowiedzUsuń