Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 29 listopada 2012

Listopad z książką

Dorota Masłowska -Kochanie zabiłam nasze koty 
No cóż, ta książka nie przemówiła do mnie  - nie ten styl nie ta forma czyli nie przebrnęłam przez nią. Usiłowałam ją czytać w czasie dojazdów jak i niektórych zabiegów fizjoterapeutycznych ;)

Harlan Coben - Zaginiona 
Uwielbiam tego pisarza :) Fajnie się czyta jego książki choć hihi po entej jego książce mam wrażenie że główny bohater jest niezniszczalny ups zapomniałam dodać że ma" super mena " przyjaciela ;)
Ale mi się podobają te niesamowite historie i na pewno sięgnę po kolejną jego książkę .

Małgorzata Warda - Dziewczynka, która widziała zbyt wiele

 Historia dzieci , które są dla siebie całym światem . Ich mama po śmierci męża zachorowała .
Smutna rzeczywistość ....Książka przejmująca , zaskakująca - wciąga, bo któż by nie chciał wiedzieć jak się zakończy cała ta opowieść  :) polecam

Dziękuję za odwiedziny , łapie oddech po wyczerpujących podróżach na rehabilitację - już koniec. hihi - na grudzień chciano mnie zapisać ponownie, ale nie dała bym rady, więc kolejna w lutym :)))
 I to mnie martwi, że ja tak niewiele mogę..... ;)
Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz