Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 17 października 2014

Już jestem ....prezenciki dostałam ;)

Dziękuję serdecznie za wyrazy wsparcie i ciepłe słowa :))))
Długo mnie nie było, ale jak widać  i  w obecnych czasach możliwe jest to by człowieka trzymać w szpitalu przez  2 tygodnie w oczekiwaniu na planowaną operację .... przeżyłam istny obóz przetrwania  w tym czasie.... ( 2 WC dla kobiet i tylko jeden prysznic na oddział dla kobiet i mężczyzn)
Psychika to połowa sukcesu - miałam to szczęście że leżałam w sali z przeuroczymi kobietkami  :)))
3 tydzień to był istny koszmar .....poszłam na nogę - a słabości wszelakich się nabawiłam ;)
Już jestem w domku i samopoczucie powraca, bo i książki czytam i szydełko śmiga czyli jest fajnie a co do reszty to pomalutku pomalutku wszystko wypracuję, na wiosnę mam zamiar ruszyć do ogrodu - to taki mój cel ;)

To i muszę się pochwalić co dostałam :
Wygrałam już jakiś czas temu śliczną parkę u Bożenki cierpliwie na mnie czekała, aż do mojego powrotu - serdecznie dziękuję jest wspaniała zobaczcie jak się zadomowiła na półeczce :)
Anitka sprawiła mi wielką niespodziankę  - dziękuję dziękuję .....dostałam olbrzymią cieplutką chustę w przepięknym kolorku - były i słodkości ;)

Uwielbiam takie niespodzianki i to idealnie do mnie trafiły, bo humorek poprawiły- buziaczki :)


Cieszę się że jesteście ze mną, że mnie odwiedzacie i cieplutkie słowa zostawiacie :)
I ja niebawem zaległości w podziwianiu waszych stronek nadrobię - hihi jak mi szanowne 4 literki pozwolą posiedzieć dłużej ;)
Pozdrowienia serdeczne przesyłam :)

22 komentarze:

  1. Witaj z powrotem! :). Parka i chusta świetni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, dużo, dużo zdrowia, a dziadostwo Bożenki jest prześliczne. Mam takie i cieszę się ogromnie. Chusta teraz na te jesienne dni bardzo się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, wracaj szybko do zdrowia ! Prezenty śliczne. Czekam na nowe Twoje nowe dłubanki. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty wspaniałe.Zdrowia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babcie z dziadkiem weź w obroty i im szpilek nawtykaj gdzie trzeba, niech po próżnicy na półce nie stoją :)
    Chusta fantastyczna, takiej jeszcze nie widziałam !
    Cieszę się, że z Anitką sprawiłyśmy Ci chociaż małą radość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kwiatki doglądają ;) Bożenko wielką radość wielką :)))

      Usuń
  6. Co za fajne ludziki :) !
    Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Emu Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ,że już jesteś Beatko!!!!!!!!!!!!O tak prezenciki potrafią zdziałać cuda jak się wraca z obozu przetrwania:):))))))))))))
    Relaksuj się ,odpoczywaj,leniuchuj,czytaj na luziku:)buziaczki cieplutkie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję - ale mi będzie cieplutko w tak cudownej chuście - buziaczek :)

      Usuń
  8. Cieszę się, że już wróciłaś!!! Śliczne prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty! Dużo zdrówka Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że jesteś Beatko. A w szpitalach warunki sanitarne są w opłakanym stanie zazwyczaj. Nie raz tego doświadczyłam więc wiem o czym piszesz. Współczuję, ale dobrze, że już w domku i miło, że się pojawiłaś. Teraz tylko dużo zdrówka i odpoczynku Ci potrzeba. Super prezenciki otrzymałaś:) akurat na pociechę:) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Beatko, 3 tygodnie w szpitalu wytrzymać, to duży wyczyn, w domku szybko wydobrzejesz, prezenty wspaniałe dostałaś, a razem z nimi dużo serca, życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że już wróciłaś :-) Teraz będzie już tylko lepiej :-)
    Prezenty cudne.
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyciszenia po przeżyciach szpitalnych i szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę. Dom to najlepsze lekarstwo. Prezenty świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrówka życzę,piękne prezenty dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziewczyny dziękuję za wszystkie cieplutkie słowa :)))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, prawdziwa szkoła przetrwania! Dobrze, że już jesteś i mam nadzieję, że szybko odzyskasz pełną energię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka Beatko:) Prezenciki wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty, życzę bardzo ale to bardzo szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zdrówka zdrówka:)Trzymaj się :)Ściskam najmocniej jak umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za cieplutkie wpisy :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń