Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 26 września 2016

Zakupy III kwartał ...kosmetyczne

Skusiłam się, trochę uległam a co nieco było potrzebne, czyli kobieta na zakupach w mym wykonaniu ;)
Lipiec
a miało być tak pięknie(bez zakupów)...promocja nie śpi i skusiła w YR....fajne produkty przecenione do tego - 100  zł to zrobiłam zakupy za 113,85 ( cena katalogowa to 322 ) oczywiście dostałam  gratisy za 128 ;) różności wszelakie ....
Sierpień
i po co ja tam zaglądałam YR... kusi jw. tym razem wydałam 106,7 ( darmowa przesyłka bo jednego produktu nie było ) cena katalogowa to 322 i oczywiście dostałam jeszcze 2 gratisy za 122 zł
I tym razem to nabyłam ...same cudeńka dla ciałka mego
Kosmetyki tej marki są drogie i gdyby nie te obniżki ....czyli trzeba korzystać jak jest możliwość :)

Przy okazji takiej czy innej okazji coś tam dokupiłam, tak niewinnie.... akurat przecenili ;)
Wrzesień
tak wiem jeszcze nie koniec miesiąca ;)
to tak miesiąc zaczął się bardziej aptecznie, parę specyfików i olejek do włosów + maseczka do twarzy na pocieszenie
ostatnie zakupy potrzebowałam coś z "higieny"
 U nas też można co nieco zaoszczędzić w drogerii  ( nie wszystko będzie na zdjęciu )  trzeba tylko wyłapać jakie produkty akurat nam są potrzebne a są przecenione
i tak wydałam 56,61 zaoszczędzając 20,80 zatem łapmy okazje czasami na prawdę się opłaca :)

pierwszy produkt  po lewej jest z apteki Alpicort na wzmocnienie włosów na porost już używam jak się sprawdzi to napiszę o nim - tak się tu zaplatał ;)

Jak widzicie niby sporo, a może jak na trzy miesiące niewiele, w każdym boć razie, są tu różności wszelakie,  jedne mniej potrzebne a inne niezbędne :)

Dziękuję serdecznie, że dotrwałyście do końca przeglądu zakupowego - miałyście coś, sprawdziło się u Was napiszcie :)
Serdecznie pozdrawiam .....a niebawem napiszę o zużytych buziak


22 komentarze:

  1. Ochhh, dawno nie miałam łupów z YR. Muszę z ciekawości zajrzeć na stronę co tam znów fajnego mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu oj fajne były promocje, jest i nowa seria kusząca produktami, trzeba tylko trochę poczekać na kolejną okazję by upolować w przystępnej cenie ;)

      Usuń
  2. ja ostatnio mało wydaję, ale chętnie poszalałabym w YR:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni potrafią nieźle kusić tymi promocjami ale z drugiej strony można też złapać coś tanio :)

      Usuń
  3. W sumie gdy podsumuje się 3 msc to wyjdzie tego mega dużo :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ile dobroci ;p maseczkę babuszki agafii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego o nich czytałam - trzeba wypróbować :)

      Usuń
  5. Beatko,szczęśliwie zaszalałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niemożliwa z tymi zakupami hihi, ale rozumiem, było tanio i w promocji;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio i jak tu nie poszaleć, ale YR takie zakupy większe się lepiej opłaca robić :)

      Usuń
  7. Beatko, lubisz to, co kobiece i już !!! Też lubię kosmetyki, ale IR nie mogę używać ( kiedyś próbowałam i miałam uczulenie ). Za to wiele lat temu byłam konsultantką Avonu i teraz po latach znów dałam się namówić... Robię u nich zakupy bez opamiętania, bo to takie przyjemne ! Uściski posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu i jak jeszcze obniżają ceny no jak nie kupić w avon też czasami fajne przeceny mają ja w zeszłym roku trafiłam na produkty po 5 zł ;)

      Usuń
  8. Ja myślę że produkty YR mają wygórowane ceny i dopiero obniżka -40, czy -50% jest adekwatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - że nic za darmo nie ma to dobra ich strategia ;)
      Ale jak się wyłapie promocję plus rabat to już jest fajnie w innych sklepach nie sumują tak rabatów, a jeszcze coś gratis dadzą.... oj potrafią pokusić wielu klientów :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Anitko poszalałam, a miałam przystopować haha ...coś zużyję coś podaruję trzeba zmniejszyć objętości, bo szafek niedługo zabraknie ;)

      Usuń
  10. Miałam złe doświadczenia z kosmetykami kupowanymi w promocji,ale w zeszłym tygodniu, w Rossmanie namówiono mnie na krem na noc "LOREAL Paris REVITALIFT LASER X3" i jest świetny, spróbuj. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwonko nigdy nie wiemy na co trafimy, jedna osoba chwali produkt, a inna no cóż nie dla niej ;) Chyba miałam próbkę tego kremu jak to było to -to warte upolowania :)

    OdpowiedzUsuń