Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 25 kwietnia 2017

Rogoziński Alek czytać czemu by nie

Ciekawi książek Rogozińskiego to zapraszam na chwilę z mą opinią :)))
Autor zaciekawił mnie krótkim opowiadaniem w "Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" wspólne dzieło  to i zapragnęłam zapoznać się z jego twórczością  ( udało się znaleźć książki) i tak w marcu i kwietniu przeczytałam  

Alek Rogoziński - Jak cię zabić kochanie

Kto kogo usiłuje zabić? A może i ktoś jeszcze czatuje na czyjeś życie, gdy w grę wchodzi bardzo duża fortuna po cioteczce, która to zrobiła stosowne zapisy w testamencie ;) Kryminał poniekąd na wesoło fajnie czytający się. 336 st 2016 r wy Mi się bardzo spodobał to sięgnęłam po kolejną opowieść 

Alek Rogoziński - Do trzech razy śmierć cykl " Róża Krull na tropie cz 1"

Miało być spotkanie pisarzy, a tu popełniono morderstwo ...wiadomo nie każdy się lubi to i podejrzani są ... wszyscy wydaję się niewinni, a jednak  ktoś wyrównuje porachunki. Czy ktoś zginie jeszcze i jaki sekret ktoś ukrywa ;)
 400 st 2017 r wy Po prostu dobre - a niech tam pomyślałam dam szansę autorowi jeszcze raz i sięgnęłam po kolejne dzieło 

Alek Rogoziński - Ukochany z piekła rodem ( może to być cz 1)

Sławna pisarka szukająca miłości może lekko buja w obłokach, bo agentka wszystkim co przyziemne, się zajmie ;)  Znajduję zabitego ukochanego - czyli trzeba przeprowadzić własne śledztwo. Kryminał z lekkim uśmiechem taki dla rozrywki - fajna książka 272 st 2015  r wy
Zwariowana pisarka -fajnie mi się czytało haha to co pomyślałam może jeszcze coś pisarza znajdę i traf chciał mam

Morderstwo na Korfu  (wprawdzie oddzielna opowieść, ale może też być 2 cz )

Nasza pisarka ma odpocząć intensywnie, czyli pisać kolejną powieść. Agentka wysyła ją na wczasy do hotelu, gdzie wokół właściciela rozgrywają się tajemnicze zagadki. Morderstwo i wszyscy goście są podejrzani i każdy coś ma na sumieniu. Bardzo ciekawa opowieść 304 st 2015 r wy

Ciekawie i fajnie piszę ja tam miło spędziłam wieczory mam nadzieję, że na kolejne książki nie trzeba będzie długo czekać ... w tym roku ma się ukazać 2 cz Róża Krull na tropie
Jeśli lubicie kryminały na wesoło to zachęcam sięgnijcie po coś tego autora  ;)

Razem przeczytanych stron: 1312(obecne) +6225(poprzednie) =7537

Fajnie że jesteście, fajnie że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawiacie - dziękuję :)
Pozdrawiam i miłej lektury życzę

22 komentarze:

  1. ja lubię kryminały na wesoło i zapisuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak cię zabić kochanie" dla mnie Aniu była najlepsza :)

      Usuń
  2. Dzięki za polecenia książkowe. Lubię kryminały, a nie znam tego pana. Jak mi tylko wpadnę w ręce to na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Cię wciągnął ten Rogoziński Alek !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu książki były na wyciągnięcie ręki to tak prawie poszły po sobie, a że pierwsza mi się spodobała i to bardzo to czemu by nie skusić się na kolejne ;)

      Usuń
  4. Właśnie w weekend w jakiejś gazecie czytałam o Do trzech razy śmierć i miałam bliżej się zainteresować tym autorem. Widzę, że warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto - ta pozycja to kryminał, ale taki co to nie wiadomo co dalej czy ktoś jeszcze zginie - czyli dzieje się ;)

      Usuń
  5. Ooo! Słyszałam o twórczości tego pisarza wiele dobrego, a Ty potwierdzasz te opinie - przeczytam :) Choć przyznam, że naprawdę trudno trafić na dobry polski kryminał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styl pisania kryminałów zmienił się, jak dla mnie na lepszy. Kiedyś było zabójstwo i potem nic czyli wyjaśnianie, a obecnie niewiadoma może ktoś zginie, a może już wcześniej zginął ;)

      Usuń
  6. Po Twoim poście zaczynam się zastanawiać nad wypożyczeniem książek polskiego pisarza a to już coś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zachęcam i to bardzo do sięgania po Polską literaturę bo jest ciekawa i nic jej nie brakuję, a nawet bym powiedziała że czasami lepsza od niektórych zagranicznych pozycji które są przereklamowane :) Wybierz gatunek który lubisz i zachęcam sięgnij ...;)

      Usuń
  7. Nie znam tego autora, chociaż niektóre tytuły gdzieś słyszałam, a moze widziałam w bibliotece. W każdym bądź razie zainteresowałas mnie i na pewno zobaczę czy i mnie się spodoba.Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dobry nastrój- kawka i czytaj śmiało :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak warto poznawać nowych autorów, a jak jeszcze dostarczają odrobinę mile spędzonych chwil to ja chce więcej lekkich i przyjemnych lektur :)))

      Usuń
  9. Ja za kryminałami nie przepadam,ale tak jak Ty Beatko,jak trafię na coś ciekawego,to szukam innych pozycji tego autora,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko obecne kryminały to nie to samo co kiedyś, ale rozumiem nie twój gatunek to i thrillery omijasz ;) Iwonko "Jak Cię zabić kochanie " to bym Ci poleciła ;)

      Usuń
  10. A ja jakoś zraziłam się do tego autora. Przeczytałam "Ukochany z piekła rodem", bo było dużo dobrych recenzji o tej pozycji, ale po przeczytaniu stwierdziłam, że to nic szczególnego, a do tego tyle błędów i literówek w tekście, że aż odechciewało się czytać. Teraz chyba już nikt nie robi porządnych korekt tekstu, tylko wydaje książki byle jak, a to mnie zniechęca... Na szczęście są inni polscy autorzy i po nich sięgam :)
    Pozdrawiam ciepło Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś każdy pisać może jeden lepiej drugi trochę gorzej i każdy książkę wydać musi ;) Nie ważne jak, grunt by się sprzedawało Aniu. To ja chyba mało jeszcze jestem wyczulona na tego typu błędy- mnie drażni powtarzalność tekstu:)

      Usuń
  11. Jutro jest spotkanie z p. Rogozińskim - teraz pójdę jeszcze z większą ochotą ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń