Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 25 maja 2017

Kosmetyczka szydełkowa

Czy się sprawdzi trudno powiedzieć, bo powędrowała do Anitki :) Żeby była praktyczna ta moja( już nie moja) szydełkowa kosmetyczka  w środku ma taką plastykową kosmetyczkę, a przy okazji jest zapięta ;) 
Prezentuję się fajnie tak myślę

Mam chwilową niechęć ...jedni dostali, to innym trzeba zabrać przepisy zaostrzyli, czyli trzeba wyzdrowieć...
 kiepskie myśli to i gdybać nie ma co ;)
Pozdrawiam serdecznie - miło mi Że do mnie zaglądacie :)))





31 komentarzy:

  1. Jest moja!!!!!!! , kosmetyczka z niespodziankami jest już w mojej torbie.Dziękuje Ci Beatko kochana!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo Anitko - mam nadzieję że dobrze będzie służyć :)buziaczek

      Usuń
  2. Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kosmetyczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Twoja już nie Twoja kosmetyczka prezentuje się super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczka urocza.Służba zdrowia przestała być służbą niestety. Cwaniactwo i brak odpowiedzialności się szerzy. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Iwonko jest coraz gorzej a zdrowia nikt nie zwróci i nowego nie da ;) Dziękuję

      Usuń
  7. Fajna ta kosmetyczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna a biały kwiatuszek dodaje jej uroku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyczka to bardzo przydatna sprawa :) i nigdy ich za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kosmetyczka !!! Ty chyba naprawdę urodziłaś się z szydełkiem w ręku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa i śliczna kosmetyczka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń