Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 17 kwietnia 2018

Zużyte i kupione I kwartał 2018



Miało już nie być tego cyklu, bo wydawało mi się, że już prawie wyszłam na jako taka prostą i te moje zapasy kosmetyczne znacznie się skurczyły.... czyli nie jest źle. Długo się zastanawiałam czy robić takie posty dalej, dziś 17 ...a jednak takie wpisy muszą być, bo mnie mobilizują i inaczej patrze na te moje zakupy haha pomęczycie się ze mną i w tym roku ;) Zatem zapraszam na podsumowanie I kwartału: tego co zużyłam - kupiłam w styczniu, lutym i marcu.



Do włosów
seria RADICAL med ( to chyba córka  farmony) przeciw wypadaniom włosów szampon, odżywka w spraju i wcierka - bardzo wydajne  produkty, czy pomogło trudno powiedzieć. (może  kupię ) 
Yves Rocher odżywka do spłukiwania do włosów farbowanych - kolejna tej firmy, była dobra moje włosy po użyciu są miększe, łatwiej się rozczesują, fajnie ziołowo pachniała - lubię odżywki tej firmy( kupię o innym zastosowaniu)
Palette szampon koloryzacyjny - pokrywa siwizny przez miesiąc może troszkę dłużej wyglądam jak człowiek ;) minus nie można zmoknąć bo kolor spływa ( kupię )


Do twarzy
AA zimowy krem do twarzy - chroni przed zimnem, wiatrem i to się czuję ( minus w kremie były jakieś małe drobiny jak piasek ) (może kupię )
Ja już wiem, że na zimę warto kupić sobie właśnie jakiś krem specjalnie przeznaczony na tę porę roku i tobie też polecam wypróbować jakiś taki kremik :)
Yves Rocher hydra vegetal intensywnie nawilżający - ja się z nim męczyłam musiałam używać odrobinkę, bo inaczej mi się rolował, a moja cera mówiła daj kremu. Wydajny bo stosowałam czasami  rano i wieczorem na twarz i szyję. ( nie kupię)
Yves Rocher pomadka malina - lekko barwi usta nawilża może być ( może kupię inną)
Lovely - błyszczyk- pomadka urwało się to coś co wyciągamy już za drugim razem ( nie kupię)
Do ciała
Farmona tutti frutti olejek do kąpieli i pod prysznic wiśnia - do kąpieli super pod prysznic jak mamy koniec produktu to ciężko się wydobywa
- masło fajne lubię te produkty firmy, choć do wiśni nie powrócę haha choć figa była gorsza( kupie ale inny zapach )
Żele Vegan  Lime i coconut - myły taki przeciętniak ( nie kupię )
Yves Rocher mgiełka do ciała aloesowa nawilżająca- bardzo dobry rozpylacz, nie pachniała lekko nawilżała nic do niej nie mam ale ( nie kupię )
Yves Rocher masełko małe 150 ml jabłko w karmelu -ciekawy zapach, fajne to była limitka czyli już nie do dostania
Yves Rocher żel 50 ml to maleństwo jabłko w karmelu- skąpo lałam, a o dziwo wydajny fajny przyjemniaczek
Isana sól - na 2 razy, pieni się może być ( może kupię )

Do rąk
Farmona tutti frutti  wiśnia-krem średniaczek zapach za intensywny ( kupię inny)
Cztery pory roku lawendowy - lubię kremy tej firmy dobrze nawilżają za niewiele ( kupię )
Isana aloes - jak nic te kremy się zmieniły, wodnisty nie ładnie pachnący, to był któryś tam już krem tej firmy i się rozczarowałam- czy wszystkie się tak zepsuły ? ( dla porównanie coś jeszcze kupię )
Regenerum odżywka do paznokci - jak stosujemy to rewelacja, ale wystarczy tydzień nie stosować i czar pryska, czyli zakładajmy rękawiczki do prac domowych i używajmy kremów i się obędziemy bez takich preparatów ;)
Lakier wibo - lubię lakiery tej firmy na tego przyszedł już czas pożegnania (kupię)


Do rąk
mydła linda  pistacja- dolna półka przeciętniak
Isana w płynie wanilia i kwiat tabaki- nie podeszło mi i spróbuję innego bo mam wrażenie że mi ręce wysuszają
Luksja bawełna - lubię mydła tej firmy ( kupię )
Do zębów
Sensodyne pro szkliwo - może być
Colgate max white - wybielać to na pewno nie wybiela ale zęby myje
Do stóp
Green Pharmacy z kasztanowca -fajny lekko przynosi ulgę ( kupię )
Perfumy
Elizabeth Arden Green Tea - i tylko nakrętka bo się stłukły, dobrze że było ich już niewiele - fajne delikatne ( kupię ale inny zapach)

Kupione   

Pierwsza dopadła mnie promocja w ros... 2+2 gratis na naturalne produkty 
2 peelingi i olejki do twarzy - olejek do włosów,  pomadka zapłaciłam 31,48 oszczędziłam 24,68

poniosło mnie i w bie... 2+1gratis na szampony -odżywki 
zapłaciłam za wszystko 31,84 oszczędzając 13,68  zł
nabyłam jeszcze kupując 2- będzie taniej- płyny do kąpieli, 11,22 oszczędzając 3,80, a tak z ciekawości w lid.. sól zapł. 3,55

 haha poniosło mnie albo mydła się do mnie uśmiechały, bo nabyłam ładną gromadkę, zapas do końca roku ;)
promocja 2+2 mydła linda  zapł. 6,48 oszcz.5,98
reszta mydeł zapł. 11,05 oszcz. 4,70


łał trzy miesiące i tylko taka mała gromadka razem:  zapł 95,62  oszcz 52,84
Oczywiście nie powinnam jeszcze nic kupować z pielęgnacji, ale  jednak na coś no muszę się kusić, a takie drobiazgi się same zużywają :)
Powinnam obrać sobie cel na ten rok może 20 szt w zapasie na koniec roku- czy uda się ? ( bez mydeł bo kostki wrzucam w szafki i tak na prawdę nigdy nie wiem ile ich tam leży )

30 szt zużytych (+ 1 zepsuta)  a kupionych 22 szt czyli zużywam więcej i zapasy maleją ;)
Dziękuję że jesteś tu ze mną  :)
Pozdrawiam serdecznie


6 komentarzy:

  1. Na moje oko sporo tego:) Ale czytam z ciekawością bo poznaję nowe kosmetyki, których wcześniej nie widziałam:) Dziękuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu troszeczkę tego jest ;) Miło mi że zaglądasz do mych postów kosmetycznych - dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trzy miesiące to i tak trochę nazbierałam :)

      Usuń