Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 17 maja 2018

W mym ogrodzie

Dziś tak skromnie bo zapraszam Cię na rzut okiem na tę rabatkę gdzie szalały płomyki ...
były też najpiękniejsze prymulki
jakiś orlik
ups ten się sam wepchnął z rondka ;)
i moja piękność kalina
w towarzystwie hmmm azali
jest też przecudnego kolorku różanecznik jak się nie mylę (zawsze przymarzał )na zdjęciu ciut za różowy

Piękna rabatka po przekwitnięciu będzie czekać na kwitnienie hortensji.
To może jeszcze mały spojrzenie na mizerotę, ale ładnie kwitnącą rh
i uroczego złoto-kapa

Dziś były zdjęcia z bliska, ale mam nadzieje że moi kwitnący Ci sie spodobali :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce na kolejny spacer.





24 komentarze:

  1. Wcale nie skromnie, a bajecznie. Wspaniałe kwiaty, widać, że dobrze się u Ciebie czują. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - staram się, by kwiatkom było u mnie dobrze ;)

      Usuń
  2. Kocham ogrody! Czy to swój własny czy czyjś czy też ogólnodostępny do zwiedzania - lubię je zwiedzać, oglądać, spacerować, podziwiać. Gdy widzę nowy wpis o ogrodzie - od razu tam zaglądam.
    Cudne są te płomyki !!! Też je mam. Szkoda, że kwitną tak krótko, ale potem następne rośliny będą zachwycały swymi kwiatami. Pięknie życie toczy się pośród roślin. Wspaniały masz ogród ! Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu masz tak jak i ja, tylko jeszcze lubię pozazdrościć jakiś fajnych nasadzeń albo aranżacji ;) ach

      Usuń
  3. Beatko, co ja zrobię ,że tak kocham fiolety,fuksję i różowe kolory w Twoim raju:))))buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bo to piękne kolorki a niewiele kwiatków je ma :) buziaczek

      Usuń
  4. Pięknie jest w Twoim ogrodzie. U nas od dwóch dni leje tak,że trudno z domu wyjść, może wkrótce nie będziesz musiała z tym wężem chodzić i podlewać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko i deszcz wywołałam:) Popadało wprawdzie trochę 2 dni nie trzeba było podlewać - ale od wczoraj pustynia znowu ...i znając me szczęście ten zapowiadany deszcz znów pójdzie bokiem ;)

      Usuń
  5. Beatko piękny widok,twój ogród zachwyca kolorami,jest piękny :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Złotokap jest prześliczny:) A floksy nie chą u mnie rosnąć coś im nie pasuje:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa Basiu, że miejsce im nie odpowiada - w jednej części ogrodu możemy mieć coś cudnego a już z drugiej strony ta sama roślina nie chce ładnie rosnąć ...;)

      Usuń
  7. Wspaniałe nasz kwiaty w ogrodzie, Beatko. Wprost nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bajkowy ogród Beatko.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana cudownie masz w ogrodzie:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kwiaty,ja uwielbiam orliki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orlik jest ciekawym kwiatkiem jak mu się tak przyjrzeć jeszcze jakby pachniał hmmm nie wyłapałam momentu czy rozsiewa zapach ;)

      Usuń
  11. Pięknie, pięknie Beatko, a to różowe cudo to Azalia- pojawiają się najpierw kwiaty, później liście, a czasami grymasi i nie kwitnie, złotokap cudowny, orliki to jak niezapominajki rozsiewają się po całej rabatce pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok był łaskawy i mi nie zmarzła -kolorek przepiękny ;) Orliki to tak u mnie średnio rosną, niby tak jak piszesz powinny sie rozsiewać a jak znajdę 2-5 to wszystko a dmuchać na nie nie zamierzam ;) Posieje wzdłuż rabatki zobaczymy za rok :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Floração magnífica! As flores são todas muito bonitas.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń