Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 6 grudnia 2018

Ubranka dla lali - komplecik szydełkowy

Stworzyłam i taki komplecik ....oj umęczyłam się troszeczkę ( podziwiam kobiety, które kiedyś coś robiły z takich nici ) wiskoza nić porażka ;)
miały być śpioszki, ale obcięłam doły i zostawiłam jako takie buciki
I tak jest cały komplecik spodenki, sweterek czapeczka i buciki
I to byłby koniec mych poczynań z tą modelką,  choć nie powiem fajnie to było doświadczenie ;)
Pozdrawiam serdecznie


22 komentarze:

  1. Lala jak się patrzy 😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Beatko egzamin na babcie zdany!!!!gratuluje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko oj mam nadzieję że babcią zostanę... kiedyś ?
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Prześliczny komplecik, bardzo uroczy. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Agnieszko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko pięknie ubrałaś laleczkę. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale teraz modelka nie będzie już marzła :) FAjnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak udało mi się ;) dziękuję :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Wyszedł Ci fajny czerwony kapturek Beatko. Odnośnie włóczek, z jakich kiedyś się dziergało, to nawet zdobycie akrylu było wyczynem, a jak już coś z wełną było, to się pruło i przerabiało kilka razy, w zależności od potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) Oj wiem, wiem wielu rzeczy nie było - pamiętam piękny miałam sweter lekko przyduży gryzł niesamowicie ale ....piękny miał wzór ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Laleczka ma coraz więcej rzeczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak troszeczkę stworzyłam tych ubranek ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Super czerwony komplecik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny komplecik. Kiedyś też takie komplecik robiłam dla lalek .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja liczę, że jeszcze będę kiedyś robić ;)
      pozdrawiam

      Usuń