Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 9 kwietnia 2019

W zdięciach styczeń 2019

Tak wiem styczeń to był już dawno temu, ale niektórzy zebrać się nie mogą by być na bieżąco. Ups tak bywa. Czas umyka i wiele rzeczy wraz z nim dlatego postanowiłam i ja robić taki post w którym umieszczę wydarzenia danego miesiąca :)

Sylwester w domu, jak się ma psy to i trzeba wesprzeć emocjonalnie. Biały psiak Diana, która wytrzymało na dworze do północy, czyli o 00.15 bodaj wylądowało w  naszej sypialni ( sąsiedzi podpalali swoje zbiory pirotechniczne )... po 15 min w odwiedziny przyszła i mała ruda Kulka( najpierw musiała wyłapać co atrakcyjniejsze latające) no i jak tu nie wpuścić. Widać kto u nas rządzi

W domu - częściowy remont zakończony - organizacyjny misz masz trwa ( czytaj przenoszenie klamotów jeszcze potrwa) w planach odświeżyć salon.Oczywiście co nieco sobie urządziliśmy - mam zmywarkę ;) Pokój jako składzik

Chodziłam na rehabilitację pobyt dzienny czyli 4 tygodnie(ze względu na prywatność danych tylko tyle)
haha to i odwiedzałam sklepy, więc były zakupy kosmetyczne 
i ubraniowe haha widać jaki miałam sklep niedaleko ( bielizna 13 szt, różne ubrania 11 szt) wydałam 230 zł zaoszczędziłam do cen na metce 203 zł 
można, no widać że można upolowane spodnie za 4 zł
 Dostaliśmy z mężem, (od Mikołaja) bilety do Teatru,  na Ślub Doskonały, druga obsada sztuki - aktorzy wspaniali bawiłam się świetnie... polecam :)
Nie mogłam się oprzeć widokowi
Obejrzałam  "Ślepnąc od świateł " Polski serial 8 odcinków ...wątek okej, ale dla mnie film strasznie się dłużył, czemu ma tak wysoką notę nie wiem ..." na haju lepiej go się łyka, czy jak "
Przeczytałam 6 książek:
 Obyczajówka
Witkiewicz Magdalena - Nie ma jak u mamy
Kordel Magdalena - Uroczysko całą serie 3 cz
Kordel Magdalena - Okno z widokiem
Rogoziński Alek - Zbrodnia w wielkim mieście  (kryminał na wesoło )
W styczniu robi się postanowienia, a ja bym chciała raz w miesiącu gdzieś się wybrać, coś dodatkowo obejrzeć. Oczywiście przeczytać parę książek - jedną tygodniowo na pewno ;)
Czas upływa, ale przemyślenia zostają, a z realizacją różnie bywa to i może warto spisać haha ;)

Pozdrawiam serdecznie zajrzyj tu do mnie jeszcze :)

10 komentarzy:

  1. Czyli dużo się działo przez tych 31 dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dużo nie wiem ;) Tak sobie nowe postanowienia wprowadzam dla urozmaicenia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Miesiąc pełen wydarzeń, nie ma nudy :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że kolejne też takie będą :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie wygląda ten Pałac Kultury !!! Widzę, że dużo się działo u Ciebie w styczniu. Najważniejsze, by zdrowie dopisało Beatko.
    Też mamy bilety do teatru, a właściwie karnety. Na pewno się wybierzemy na jakąś sztukę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu warto coś innego obejrzeć, zobaczyć i dostarczyć sobie nowych wrażeń :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Na temat braku czasu i opóźnień coś wiem. :D
    Chętnie bym się wybrała na polecaną przez Ciebie sztukę. A "Ślepnąc od świateł" mi się podobało. Specyficzne, ale fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu sztuka wspaniała :) Dla mnie ten film był za długi, wiele momentów takich wydłużonych gdzie nic się nie działo ...specyficzny dobrze ujęte ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Beatko jak ja Ciebie rozumiem z pieskami:)))Mam tak samo:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiele trzeba wyrzeczeń i poświęceń jak się ma pupili haha a pomysły też potrafią mieć chyba książkę powinnam zacząć pisać o poczynaniach białej suni ;)
      pozdrawiam

      Usuń