Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 22 lipca 2019

Pamiątkowe miejsce

Kto u mnie bywa to wie , że ja coś tam remontuję ....a przy okazji wpadłam na taki pomysł by stworzyć sobie mapę, a na niej umieszczać magnesy z miejsc w których byliśmy- zwiedziliśmy :)  I tak w przedpokoju wymalowaliśmy farbą magnetyczną kształt Polski i magnesy z lodówki powędrowały na ścianę :)
a tak wygląda z sypialni, czyli widać że na ścianie ;)
brakuje paru miejsc, ale może pinezka magnetyczna z nazwą się pojawi - zobaczymy ;)
jeszcze ze zdjęciami by się przydał kącik ;)
Pozdrawiam serdecznie


20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Ja kiedyś miałam na ścianie mapę zmywalną i zaznaczałam miejsca gdzie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj to szkoda że miałaś bo to fajna pamiątka :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Wszystko widać jak na dłoni, widać też, gdzie warto się wybrać, bo tereny jeszcze nie zostały odkryte i zwiedzone :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) haha Aga widać i to bardzo gdzie trzeba szukać nowej przygody ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko, pomysł jest rewelacyjny! Bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja.......pozrdawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno, dawno temu miałam podobną mapę, tzn.normalną mapę papierową ze szpilkami w miejscach gdzie byłam. Taka, konturowa z magnesami to rewelacyjny pomysł!
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu szkoda że miałaś - bo to takie miłe wspomnienia jak się spojrzy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Super pomysł Beatko , ale nie ma Łodzi a fe , trzeba się wziąć i przyjechać na herbatkę lub kawkę do przyjaciółki blogowej. Serio pokazałabym Ci te miasto, które coś próbuje ze sobą zrobić:)Zaraz kupię magnes z Łodzią:)buziaki ja wcale nie żartowałam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj miło myślę już od dłuższego czasu Anitko, ale zawszę coś ...haha już od naszej ostatniej rozmowy powstał nowy plan urlopowy ( mąż musi ) Łódz pięknie się rozwija z tego co słyszę ;)
      buziaczek

      Usuń
  7. Beatko,super pomysł:)Jak będziesz spoglądać na mapę zawsze wrócą jakieś wspomnienia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jadziu - oj tak te ładne widoki chciało by się zachować w pamięci :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajnie to wymyśliłaś Beatko, możesz jeszcze daty na tych kartkach umieścić, żeby nic nie wyleciało z pamięci, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przydały by się daty tylko większość już z głowy wyleciało ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. To dopiero pamiątka !!! Bardzo fajny pomysł, Beatko !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł. Ja myślę o czymś podobnym, tyle że na pocztówki. Pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko fajny pomysł i tablica korkowa :)
      pozdrawiam

      Usuń