Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 4 października 2019

Minął kolejny miesiąc - wrzesień w zdjęciach

Szybko minął mi  miesiąc, ale i troszeczkę w nim się działo ;)
Zapraszam na wrześniowe wspomnienia - ciacho, kawa ...
coś mnie naszło i piekłam drożdżowe, drożdżowe ze śliwką bodaj ze 3 razy była i szarlotka, a poległam na biszkopcie bez proszku 2x porażka (nie urósł)
porażka - pech spalił mi się piekarnik (zanik prądu i trach ....)

Imprezowałam i wypoczywałam  byłam na koncercie
a przy okazji zwiedziłam Lublin i Puławy
bawiłam sie też na PG Narodowy
I przybyła mi kolejna jesień ...18 lat minęło dawno temu ;)
były prezenty od moich panów storczyk i zegarek+ mam sobie sama coś nabyć ;) I od Anitki z bloga Nitki A nitki- kochana dziękuję idealnie trafiasz buziak, ale mnie rozpieszczasz ( włóczka x2, książka x2, mydełko,masełko i słodkości + słoiczek ręcznie malowany ) dziękuję, dziękuję :)
dostałam też prezencik w ramach zabawy podaj dalej od janeczki

oczywiście się nie obijam ćwiczę, pedałuje haha.... a w ramach relaksu wieczornego czytam  o tyle udało się przeczytać.... więcej o książkach tu
ot dylemat zaczęłam chustę z dwóch stron fiolet czy niebieski pod szyję ...i leży bo już co innego dłubię haha (nitka przepiękna - Anitko chyba czas coś wydłubać, bo prezent od Ciebie leży i mocy nabiera, a ja sie zebrać nie mogę;)
były i porządki ogrodowe poprzycinaliśmy to i owo trawa skoszona pięknie ...a w poniedziałek powiało i wszystkie liście z drzewa sąsiada przywiało ...
Ot i cały wrzesień zleciał a planów na październik brak ;)
Dziękuję serdecznie za chwile którą ze mną spędziłaś Pozdrawiam i do miłego :)





19 komentarzy:

  1. Beatko, wszystkiego najlepszego, samych słonecznych dni :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu słoneczko mile widziane by jeszcze napawać się urokami jesieni na ławeczce w ogrodzie:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Chusta zapowiada się ciekawie, fiolet chyba będzie lepszy przy twarzy. Beatko, ja przez wichury przez 2 dni nie miałam prądu, to był koszmar. Biszkopt bez proszku zawsze wyjdzie, kiedy na 1 jajko dasz 3 dkg. cukru i 3 dkg. mąki. Zaczynasz od ubijania piany, potem dodajesz cukier, żółtka i mąkę. Jeżeli coś nie wyszło,to wina piekarnika. Nie zrażaj się, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet żywszy, a niebieski bliższy ot dylemat ;)
      Piekę w prodiżu...Iwonko wypróbuje i Twój sposób ...miałam przepis sprawdzony, tylko gdzieś zapodziałam, a coś mnie naszło na biszkopt ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Miło mi ,że Ci miło:) Znam biszkopt który zawsze wyjdzie ,nawet jak nie chcesz to na chama wyjdzie:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to biorę, lubię zamieszać i już (muszę pamiętać jak się zdzwonimy ;) buziak i pozdrawiam

      Usuń
  4. Hehe, mnie zawsze wychodził jedynie biszkopt z dodatkiem oleju;) Na szczęście teraz nie piekę, mam od tego córkę i synową;)
    Wspaniałe podsumowanie miesiąca!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha córki brak to muszę o synową się postarać haha - a postępy są bo zdolna... wczoraj smakowałam ala murzynka z konfiturą z wiśni ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Kochana, bardzo polecam Ci biszkopt rzucany, również bez proszku. Fajny przepis na ,,Moje wypieki,, chyba nie ma szans, żeby nie wyszedł :D
    Ciekawe migawki z września, intensywny miałaś miesiąc :)
    A chusta pięknie się zapowiada :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a jednak są, ja mam jakoś pod górkę z wypiekami;) Nitka prześliczna tylko leży i mocy nabiera na chustę rzecz jasna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. dzieje się :) i dobrze, kolorowego października ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jaki będzie październik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wrzesień, pełen atrakcji, relaksu i odrobina pracy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko-to miałaś"pracowity" wrzesień:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj sporo było bardzo ciekawie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń