Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 4 grudnia 2019

Listopad w zdięciach czyli jak mi minął miesiąc

Witam serdecznie w ten dżdżysty dzionek - mam chwile to czas wspomnieć miniony miesiąc i... dbałam o kondycję chodząc na rehabilitację 2 tygodnie ...coraz bardziej mi się forma świadczonych usług nie podoba, czyli płać i wtedy możesz chcieć..i mieć.

Miną kolejny rok razem spędzony - rocznica ślubu :)
Szydełko się znalazło i stworzyłam kocyk
jak i powstają ozdoby świąteczne (których za bardzo pokazać nie mogę jeszcze)
Jak się szydełkuję to i coś się tam ogląda, a że mąż wieczorami przejmuje pilota to ....wciągnęłam się w "serial"  "Gwiazdy lombardu " świetny program z którego dowiadujemy się przeróżnych rzeczy na temat wszelakich przedmiotów, a do tego ta rodzinka jest przezabawna ( niestety seniora już niema wśród nas )
oczywiście czytam zawzięcie (więcej o książkach post niżej )

zakupowo nie szalałam tym razem szlafrok- parę maseczek  niespełna po złotówce sztuka (granatowa piątaka) i  krem za ósemaka
a że miesiąc był słoneczny to  i ogród się uprzątnął (ostatnia wywózka bio)
nie obroty moje za kopanie się biorą ...mała dużej karze kopać, a potem niucha i co ciekawsze skarży że to niby nie ona tam w tym dołku była ;)
I nie wiadomo kiedy mamy już grudzień ....zabiegany- zalatany jak nic ;)
Pozdrawiam serdecznie


 

12 komentarzy:

  1. U mnie jakos ten ogrod nijak sam sie niechce posprzątać :), czas chyba ucieka kazdemu tak samo, dlatego cieszę sie każdą spedzona chwilą z nablizszymi. Wszystkiego Najlepszego z okazji kolejnej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chce Aniu sam nijak ;) Dziękuję oj czas szybko ucieka nim się człowiek obejrzy a tu już koniec roku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Beatko, z okazji rocznicy ślubu życzę Wam wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród zachwyca o każdej porze roku ! Beatko, śliczne zakładki i kocyk. Gratulacje z okazji Rocznicy Ślubu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Jak wyjdzie słoneczko to te bure klimaty da się przełknąć ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy :)
    Liczba przeczytanych lektur imponująca.
    Mój ogródek czeka z uprzątaniem na wiosnę, nie lubię późną jesienią już w nim pracować, zawsze marznę, wiosną to od razu co innego :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:)
      Jesienią szkoda za szybko wszystko wycinać, ale zgnilizne liścihost mus usunąć -żeby w korzeń nie wlazła ;)
      haha ja marznę chyba wiosną bardziej choć i teraz strasznie zimno :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Kolejny pracowity miesiąc, jak widzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko raz byłam na ślubie i hucznym weselu w listopadzie, niestety małżeństwo szybko się rozpadło. W Twoim przypadku jesienny ślub okazał się szczęśliwy. Gratuluję kolejnych godów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko - mity z tymi miesiącami, ale my tak lubimy w nie wierzyć ;)
      pozdrawiam

      Usuń