Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Świąteczne ozdoby - Szczęśliwego Nowego Roku

Dziś chciała bym  wam ,pokazać  moje ozdoby - dekorację po części domu. Nutą przewodnia była szyszka, ale oczywiście wyroby szydełkowe muszą być ...choć zauważyłam małe ich braki ;)
Choinka tą już znacie, na stole własnoręczny stroik a w tle na parapecie ustawione duże szyszki (zapodziały mi się gdzieś białe- urok remontów)
i jest jeszcze w salonie kosz
i taka odskocznia ...o i tutaj musi powstać nowa serwetka gwiazdka ;)
  w sypialni w tej samej nucie- kula z sztuczną świeczką
i taka sama świeczka samotna na serwetce ( na komodzie obecnie ląduje jakiś sprzęt podpinany do telewizora, więc inne ozdoby musiały zniknąć ;)
i mój kącik na stoliku w kuchni iście świąteczny haha wyobrażacie sobie jeszcze na niej słodkości z poprzedniego postu ;) Anitko od Ciebie ;)
Odbiegłam od tematu szyszki, ale już wracam - moje dzieło i garść szyszek na półeczce przy wejściu
zapragnęłam takiej choinki a obok szyszki w naczyniu z lampkami
a na schodach długi wazon - szyszki i lampki
Oczywiście posiadam jeszcze przepiękne ozdoby od koleżanek blogowych, które ustawiam po całym domu - Anitka wręcz mnie nimi obsypuje, za co jestem jej bardzo wdzięczna - buziak :)

Ale jak widzisz można zrobić coś z niczego( kupiłam tylko lampki i świeczki) by w domu powstał uroczy klimat Świąteczny :)
Szczęśliwego Nowego Roku :)




16 komentarzy:

  1. Ale piękne ozdoby, choinka szyszkowa mnie zachwyciła :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choinka to łuski pistacji pomalowane na złoto- ups nie dopisałam ;)
      Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  2. Śliczne ozdoby. Podobnie jak przedmówczyni jestem zachwycona choinką. Chociaż stroik też jest piękny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :)
      Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  3. Wspaniałe ozdoby! Masz rację, trochę wyobraźni i można zrobić piękną dekorację z tego co nas otacza.
    Beatko, życzę Ci wspaniałego Sylwestra i spokojnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i takie dekoracje można jeszcze łatwo zmienić :)
      Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  4. Beatko zauważyłam ,że stoi tam szklana bombka z aniołkiem ,moja została potłuczona przez upadającą choinkę,szkoda:(((((buziaczki♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuuu szkoda kupiłam wtedy dwie dla Ciebie i sobie ;)
      Anitko Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne dekoracje domu !!! Choinka - cała w białych ozdobach szydełkowych wygląda uroczo ! Świeczki w koszyku - super pomysł !!!
    Beatko ! Życzę Tobie w Nowym Roku wielu szczęśliwych chwil
    oraz dużo nowych pomysłów twórczych !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, Twoja choinka jest przepiękna :) Ozdoby też fajne i pomysłowe.
    Życzę udanego Sylwestra i niech cały Nowy Rok będzie pomyślny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne dekorację. Wszystko co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń