Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 29 maja 2020

Poszalałam - zakupy

Poniosło mnie i sama nie wiem co.... wena czy chęć jakaś ...W każdym bądź razie zaszalałam zakupowo  ;) Dawno nitek - włóczek nie kupowałam, a że ostatnio przy tworzeniu szlak mnie trafiał że nie mam kolorków to już mam :) stawiam na akryle, bo wszystko z nich mogę stworzyć
prawie pełna gama kolorystyczna jaka była dostępna - a jednak w stonowanych odcieniach
obłędna zieleń, rudy czy też chabrowy - turkus też niczego sobie ( będzie szalik i czapka pierwsze zamówienia )
i coś bardziej żywego - bez ładu i składu dobrałam
trzy motki cienizny jeśli nitkę się rozdzieli - cudne kolorki ; trzy z domieszką moheru - rudy przeuroczy i takie trzy- bawełna cieniowana o i wrzos to ciekawość co to..... hmmm pomyłka zakupowa (raczej kordonek bawełna micelarna )
długo polowałam na sznurek i traf chciał, że się kolorki pojawiły to biorę ...chyba szary powinnam wzjąść ciemniejszy
z ciekawości wzięłam i kordonki - widać, że bielony ładniej w szpuli wygląda są to poliestry a ten ciemniejszy bawełna caffe latte hmmm dziś nie wiem co o tym kolorze myśleć - czy robótką się obroni ;)
To teraz czekają mnie porządki włóczkowe i nitkowe, bo trzeba towarzysko posortować i się zastanowić co tworzyć haha na pewno będzie kolorowo albo wręcz przeciwnie najpierw pójdą w ruch wszystkie stonowane ;)
Zobaczymy - lubicie sobie tak czasami poszaleć :)
Pozdrawiam serdecznie

31 komentarzy:

  1. Jejku, ile nakupiłaś rzeczy! Zazdroszczę okropnie. Śliczne są te kolorki żywsze. Ciekawa jestem co z nich powstanie :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę poszalałam - wenę mam na parę rzeczy a co dalej zobaczymy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ps. Zazdroszczę dużych zakupów, niekoniecznie włóczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam zaraz dużych haha parę kłębuszków dorzuciłam do darmowej dostawy ;)

      Usuń
  3. No to żeś zaszalała :) Ale czasem jak człowieka najdzie ochota... Pozdrawiam Beatko ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu, coś potrzebujemy, coś tam pod rękę się nawinie, no i dorzuci się by dostawa była za darmo;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. oj poszalałaś, ale cóż jak się coś lubi. Ja też czasem tak mam z materiałami do decoupagu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak -jak tworzyłam ostatnie te moje dłubanki to miałam wielkie braki nitkowe, to i poszalałam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. O rany, ale super! Takie szaleństwo zakupowe to ja w pełni popieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha w szczególności jak kolorków w pudłach brak:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Faktycznie poszalałaś! Kolorki cudne, aż wołają, by je wykorzystać. Czasami trzeba sobie zrobić przyjemność, dla poprawy nastroju. Szczególnie warto, kiedy jest promocja. Miłego dziergania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko zgadza się niteczki były w jakiejś tam promocji- zawsze to parę złoty mniej, a i większe zakupy to i dobiłam do darmowej dostawy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Moja siostra zrobiła podobne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, jestem w szoku!!!!!!buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pisze ta co sama poszalała haha Anitko Twoje też niczego sobie były :) buziak to teraz tworzymy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne kolory. Miło tak poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba by było gdzie wenę zaczepić ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Spore zakupy.:) Życzę Beatko dużo weny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czasu na przerobienie metrów haha :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Kolorki bardzo ładne :D Naprawdę spore zakupy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilościowo sporo oj tak- ale ile kolorków ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Takie szaleństwo to ja lubię;) Ciekawa jestem jakie cudowności powstaną.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj dawno nitek nie kupowałam to takie szaleństwo wskazane ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. No to Beatko poszalałaś-teraz czekam na gotowe prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu zejdzie się trochę z tym tworzeniem, ale już nie mogę powiedzieć, że nie mam co na szydełko przełożyć haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Będzie co dziergać. Będzie co podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie oj będzie aby tylko czas pozwolił ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Z miesiąc temu też tak zaszalałam i kupiłam ponad 50 motków na wyprzedaży od takiego prywatnego sprzedającego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń