Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 13 maja 2020

W ogrodzie

Tutaj ciągle zmiennie jest, jedni przekwitają inni zakwitają - haha ja wole tych dłużej kwitnących bo jest jakaś szansa się im poprzyglądać ...choć ja to hostami czyli liśćmi  potrafię się zachwycać, bo wychodzi taki sobie czubeczek i bach za dwa dni już urocze listeczki ma :)
Obecnie króluje u mnie płomyk, mam wiele plam kolorowych ...cudny widok
w towarzystwie prymulek
pies ma fazy i zabawił się w ogrodnika - jak nic biała łapa tu w nocy była. Pogadałam - upomniałam - miesiąc będzie spokoju ....;)
cała rabatka, oj nie lada sztuka ująć by w kadrze domu sąsiada nie mieć
płomyki to inaczej floksy są i na rondku z którego ładnie wypływają
rosną też na skalniaku
i kwiatki z bliska
Kwitł też psi ząb
i bergenia
były i pierwsze małe iryski
i jeden jest kwiat magnolii (mąż dostał drzewko w zeszłym roku)
Kolorowe plamy przepiękny widok jest tak bajecznie kolorowo lubię floksy jak kwitną, szkoda tylko że krótko :) Miło mi Cię gościć :)
Pozdrawiam serdecznie

30 komentarzy:

  1. Prymulki zachwycają :) Prześliczny masz ten ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - faktycznie ta czerwona jest śliczna ma dużo kwiatków :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. A u mnie iryski jeszcze nie kwitną;)
    Piękne kobierce floksów! Też lubię hosty, szczególnie ich intensywny, wiosenny image.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a u mnie te maluszki już przekwitły czekam na duże irysy ;) Płożące floksy cudne, ale potrzebują bardzo dużo miejsca - hosty to istny festiwal wychodzenia i rozwijania listków a jeszcze wiele zależy od miejsca gdzie rosną :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam Twój wkład pracy Beatko,żeby tak pięknie wyglądał.Ja dzisiaj raptem 6 skrzynek pelargoniami obsadziłam, a zmęczyłam się myciem tych skrzynek, dźwiganiem ziemi i sprzątaniem po robocie, jak nie wiem co. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko 6 skrzynek to nie lada wyczyn na raz - ja dozuje sobie prace no i oczywiście mąż pomaga - w ogrodzie zawsze jest co robić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Oczywiście ogród pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle rozmaitości, masz co podziwiać, ale pewnie urobiłaś się przy tym też nieźle. Hihi, do mnie można przyjść podziwiać kępy trawy i drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo piękno natury masz - u mnie trawa taka mizerna, za dużo jej mam by o nią dbać a i masa wody by szła na podlewanie ;)
      Ogród to systematyczna praca przez lata no chyba że się ma spore fundusze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Widać, że masz duży, piękny ogród, a te płomyki są śliczne. Ja też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ogrodu mam nie powiem jest co robić - płomyki jak kwitną cudne plamki szkoda tylko że tak krótko :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Masz sporo kolorów floksów. Ja tylko jeden, ale i tak pięknie wyglądają jak kwitną. I dużo innych ślicznotek u Ciebie kwitnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bodaj 4-5 kolorków które tak sie poroznosiły po ogrodzie ;) Człowiek by chciał i to i tamto i najlepiej by całym rokiem rabatki cudne były, ach to nie lada sztuka lub spory wkład finansowy by się przydał haha :)

      Usuń
  8. Przepięknie , uroki wiosny.......co robisz,że Bergenia tak super kwitnie? moje zero kwiatu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu nic - na pewno raz są zasilone pokrzywą - może zmień im miejscówkę, moje od obiadu są w cieniu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkie reklamy i nie istotne treści usuwam

      Usuń
  10. Piękny ogród, Beatko. Aż chce się spędzać w nim czas. Szczególnie w dobie koronawirusa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Karolinko jak tu coś kwitnie tam coś pięknie rośnie to i w duszy przyjemnie gra :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Beatko,Twój ogródek już jest piękny-zresztą jak co roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wiele nasadzeń jest na lata :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Pięknie:) widać że dbasz i Cię to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - haha wolała bym poleżeć no ale cóż popracować trzeba ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Pięknie u Ciebie w ogrodzie- podziwiam:)
    ps, adres wysyłam na maila:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rośliny! Aż miło wyjść na spacer w takie miejsce :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak spaceruję to się zawszę zastanawiam co trzeba zrobić, ale jak przysiądę na ławce to podziwiam ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Masz cudowny ogród z pięknymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń