Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

sobota, 26 września 2020

Trochę kwiatków i prezent

 Pogoda wspaniała, tylko deszczu brak, czyli trzeba podlewać. Stara śpiewka, wiem no ale, cóż poradzić;)

Hortensje cudnie się przebarwiają Oooo

I minął kolejny roczek .....jak miło  że Anitka z bloga Nitki A nitki o mnie pamiętała i wspaniały prezent przysłała - kochana dziękuję buziaczki za te wspaniałości :)

uwielbia wszystko zawijać haha 


 

same wspaniałości dla ciała i ducha :)


i cudny szal ręczna robota :)

To może jeszcze spacer szlakiem astrów a co.... siałam gdzie się dało, tak mnie lekko poniosło ;)

wynurzają się za aksamitek

na rabatce przed domem - tutaj mam misz masz ...


na podniesionej rabatce


i takiej tam za tym pluszakiem białym - owczarek podhalański proszę nie mylić z ...;)


za rok muszę wymyślać inne kwiatki, może jakaś mała podpowiedź na coś niskiego na podwyższoną rabatkę ;) Dziękuję za odwiedziny miło mi Cię gościć - pozdrawiam :)))




18 komentarzy:

  1. Znów minął roczek... domyślam się, że były urodziny. Wszystkiego dobrego zdrówka i super pomysłów robótkowych i ogrodowych. Astry sa piękne, a u nas w nocy padało i to sporo. Miłego wieczoru i niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - i u mnie całą niedziele popadało i plany ogrodowe popsuło - to jedyny dzień kiedy męża mogę dorwać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. A u nas takie ulewy i jeszcze silny wiatr... Ale za to mam wymówkę i nie wychodzę z domu :)
    Piesek bardzo uroczy, my pewnie za jakiś czas do naszej czeradki kotów przygarniemy psiaka - hihi wtedy będę spamować zdjęciami nowego członka rodziny.
    Prezent cudowny, jeżeli urodzinowy, to wszystkiego co najlepsze, obyś zawsze szła przez życie z uśmiechem na twarzy, zdrowia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dobra wymówka kupuję ją bo dni takich deszczowych, zimnych będzie coraz więcej ;)Ojej sam jeden z czwórką kociaków, ale podobno psiaka do kotów da rade, a odwrotnie raczej może być problem ( u mnie wykluczone) dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Szał śliczny a astrów nie mam w tym roku. Jakoś nam nie po drodze było. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie sposób mieć wszystkich kwiatków nawet tych z nasionek ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. A u nas od wczoraj leje, i to konkretnie;)
    Ja w tym roku nie siałam astrów, nie wiem czemu, bo je lubię. Nie mam pojęcia co niższego mogłabyś posiać,... może posadź niecierpki, albo astry karłowe.
    Piękny prezent!
    Wszystkiego najlepszego Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Jednak cos jest na rzeczy z tym powtórnym sadzeniem tego samego (słabiej rośnie)
      niecierpków chyba nigdy nie miałam poczytam - zobaczyłam gdzieś szałwie hmmm dawno nie miałam ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. A zatem wszystkiego co najlepsze, Beatko. Dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy oraz abyś wciąż miała wenę do tworzenia kolejnych cudeniek.
    Piękny szal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To się cieszę🥰🥰🥰A ja zbieram nasiona nasturcji i malwy i będę siała gdzie się da,wolna amerykańska jak wyjdzie to wyjdzie A co 😍😍😍buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha świetna myśl- ale to oznacza że u Ciebie rosną już ;) buziaki Anitko

      Usuń
  7. Wspaniały prezent dostałaś, chusta jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - śliczna w moich kolorkach :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Muszę przyznać, że ogród masz wspaniały, zajmuje Ci pewnie sporo czasu ale warto o niego dbać 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak w ogrodzie zawsze jest co robić :)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  9. Pięknie kolorowo u Ciebie, wciąż zachwycam się astrami, może posieję też u siebie.
    Prezent wspaniały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu koniecznie - barwa koloru a i zawsze do wazonu można sobie urwać :)
      pozdrawiam

      Usuń