Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 17 września 2020

W ogrodzie

 Witam serdecznie i zapraszam na wirtualny spacer po mym ogrodzie :) Na wjeździe rozkwitły rozchodniki czerwone i zielone

są i języczki w swej krasie 

i hosty - funkie przepięknie kwitną 



no ale obecnie jest czas hortensji - niebieska cudnie zmienia kolor


a inne zielone lub wpadają w róż 


o jak ta


i wielkość mają niesamowitą w tym roku(podlane nawozem z pokrzyw )

są wzloty są i upadki mą miejscowość dopadła ćma bukszpanowa i wszystkie bukszpany papa
 

jesień czyli i astry - a jednak nie koniecznie powinno je się sadzić w tym samym miejscu widać różnice w wielkości i to sporą czemu ;)


Dziękuje za odwiedziny i miłego dna życzę :)



18 komentarzy:

  1. Morze astrów... Też chcę! Szkoda, że moja alergia wyklucza wszelkie kwiaty. Ale dzięki Tobie mogę podziwiać piękny ogród choć na odległość.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba alergia nie na wszystkie kwiaty działa, ale na pewno nie te z monitora- więc miło mi Cie gościć tak wirtualnie Kasiu :) pozdrawiam i buziaczek

      Usuń
  2. Piękna łąka kwietna z tych astrów. Pozostałe też piękne. Szkoda, że wkrótce ich czas minie i trzeba będzie czekać do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz jeszcze możemy cieszyć się kwiatkami i aby jesień była słoneczna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne astry, takie kolorowe, aż miło popatrzeć. A hortensje masz imponujące. Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Astry urzekły mnie w zeszłym roku i tak z rozmachu w tym siałam gdzie się dało haha :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz pięknie kolorowo. U mnie już wszystko ścięte oprócz hortensji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to sie Basiu szybko uwinęłaś z porządkami :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale masz pięknie Beatko w tym swoim ogrodzie. Fajnie było się po nim "przejść" choć tak wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Astry to moje beztroskie dzieciństwo:)
    Buziaki dla Beatki:)😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko tak moda na kwiatki powraca co ileś tam lat :) buziak

      Usuń
  7. Przepiękna kolekcja kwiatów. Z pewnością masz co robić, ale piękne widoki wynagradzają każdy trud. Na ćmę są pułapki feromonowe, ale mogą też zwabiać ćmy z okolicy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest czym oko nacieszyć :) gąsienice wyjadły wszystkie moje i sąsiada bukszpany - za późno się zorientowaliśmy ...
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Zupełnie nie znam sie na kwiatach, podziwiam że u Ciebie tak ładnie rosną.
    Miłego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rośliny! Współczuję ćmy. U mnie póki co jej nie ma, i oby się nie dowiedziała o moich bukszpanach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oby Aniu bo gąsienice oplatają cały krzak brrr
      pozdrawiam

      Usuń