Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 8 listopada 2020

W klimacie świąt - książki

Wprawdzie do świąt jeszcze daleko, ale już się pojawiają pierwsze propozycję lektur w tym klimacie - niektóre już są, a inne niebawem się ukarzą :) Mą uwagę przykuły okładki jak i Polscy autorzy, których znam ... albo i nie znam ;) Co uda mi się przeczytać - trudno powiedzieć.  Moje propozycję :)))


i jeszcze ..."Wigilijna opowieść" i" Bardzo cicha noc" to może być coś kryminalnego

Posiadam:

 świeżynka kryminalna 2020
 

 I coś zaległego nie przeczytanego z zeszłego roku- czekało na świąteczny nastrój

 z 2016 


z 2017 U Kasi wypatrzyłam i zapragnęłam  przeczytać ;)


Czyli pięć jak na razie jest i myślę, że niebawem  zabiorę  się do czytania :)

haha wszystkie z chęcią bym przeczytała, ale różnie to może być z dostępnością;)

Mam nadzieje że skuszę i Ciebie na coś  jak myślisz, który autor- może zachwycić swą opowieścią 

pozdrawiam serdecznie i zaczytanych wieczorów życzę :)




16 komentarzy:

  1. Nie czytam polskich autorów ale oryginalna opowieść wigilijna jest na mojej półce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ale czemu - obecnie mamy wspaniałych autorów ich opowieści zachwycają i kładą na łopatki wielu zagranicznych autorów...to tylko kwestia doboru tematyki :) Chyba, że nie lubisz jak opowieść rozgrywa się w Polsce ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Przeczytałam tę przedostatnią bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ja też liczę na miłą chwile przy tej książce ;)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że książka "Nasze kochane święta" przypadną Ci do gustu. Ja na pewno zamierzam zakupić nową Książkę A. Rogozińskiego i M. Witkiewicz. A czy więcej coś świątecznego kupię i przeczytam to nie wiem. Hihi, ciągle bardzo mnie ciągnie do biografii, esejów i reportaży :)

    Ściskam mocno Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja nie wiem co mi w ręce wpadnie - mam nadzieje, że wiele haha ;) Obyczajówek wkoło dużo... gorzej z reportażami czy czymś pouczający hmmm ...Rogozińskiego już mam na półce ;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Wow! Szukałam przy ostatnim pobycie w bibliotece coś świątecznego, ale by zdążyć przed ponownym zamknięciem wybierałam w takim tempie, że znalazłam tylko jedną w tej tematyce.
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu świeżynek to biblioteki mogą nie zakupić niestety ... u mnie w tym roku były tylko dwukrotnie książki zakupowane jak nic fundusze im zabrali ...
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam takie klimaty, a okładki wprost przyciagają i zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kuszą by przed świętami zanurzyć się w ciepłych świątecznych opowieściach, gdzie choinka pięknie pachnie a potrawy zachęcają by je wypróbować :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Okładka książki "Ludzkim głosem" jest cudowna...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie świąteczne książki. Kilka już przeczytałam, a parę jeszcze na, to czeka :).

    A teraz czekam na paczkę, gdzie są dwie z Twoich propozycji hihi.
    "Kraina zeszłorocznych choinek", "PS i życzę Ci dużo miłości".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i już zazdroszczę tak pozytywnie haha czekam na słówko o tych książkach :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. O ile różnorodności. Można wybiorą i pewnie skorzystam z tych propozycji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo duży wybór wydawnictwa nam proponują :) pozdrawiam

      Usuń