Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 3 lutego 2021

Szydełkowe śnieżynki - zabawa

 No nie mogłam się oprzeć tym ślicznotką, choć teraz pora raczej jajeczna powinna być haha U Ani jest zabawa to i tam odsyłam zainteresowanych "koronkowa pandemia"

A to moje piękności 

giną w bieli to jeszcze raz


 

Zabawa ma być całoroczna - ozdoby na choinkę :) Wprawdzie moja choinka pęka w szwach od wszelakich wytworów własnych,ale jak będzie coś ciekawego to zawsze mogę wydłubać ;)

Pozdrawiam serdecznie 


44 komentarze:

  1. Uwielbiam szydełkowe ozdoby😀moja choinka też pęka w szwach.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jak się szydełkuje to ozdób przybywa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Beatko cieszę się niezmiernie że dołączyłaś do naszej zabawy. A śnieżynki wyszły Ci cudnie!!!Mimo że wzór do łatwych nie należał to poradziłaś sobie wyśmienicie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dobrze rozrysowany schemat to podstawa ;)Śnieżynek ze sł reliefowymi chyba tak to się zwie -jeszcze nie robiłam :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Beatko zapomniałam Ci odpowiedzieć, że te pudełeczka do kalendarza adwentowego kupiłam gotowe na allegro dosłownie za grosze. Niestety aukcja już skończona ale załączam linka może gdzieś znajdziesz podobne https://allegro.pl/oferta/pudelka-do-kalendarza-adwentowego-flying-tiger-9916738587?snapshot=MjAyMC0xMi0xMVQxMDo1MzowOS4xMzRaO2J1eWVyOzlkODc5Yzg4NjgwMjJiNzg5ZDVlMGVkYjkwYmFmYzRiYjM5OWRjMGE4YzNhMjFhYWQzODI0YWEzOWQ1NjVjMDQ%3D

      Usuń
    3. Aniu dziękuję za odpowiedz - faktycznie czasami można coś fajnego upolować ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko ozdób nigdy za wiele, a te możesz powiesić w oknach i na żyrandolach na nitkach lub wstążkach :) śliczne śnieżynki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki są cudne i takich jeszcze nie mam no a zawsze można je komuś podarować :)
      pozdrawiam buziak

      Usuń
  4. Piękne Twoje śnieżynki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne Irenko mam nadzieje że i u Ciebie się pojawią :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Są przepiękne, ten wzór jest trochę trudny, muszę to też wykonać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu czy trudny jak operujesz szydełkiem to dasz radę bardzo ładnie schemat rozrysowany
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczne śnieżynki Beatko, takich ozdób nigdy dość -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🥰🥰🥰🥰🥰❤🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jeszcze nie namierzyłam takich emotikon czasami mam wrażenie że widzę ciemność haha
      buziak

      Usuń
  8. Bardzo ładne misterne śnieżynki :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowne śnieżynki. Już zerkam na zabawę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko - śliczne są:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne śnieżynki które można też dodać do prezentu 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne i oczywiście zawsze można komuś podarować :) pozdrawiam

      Usuń
  12. Śliczne śnieżynki z pięknym wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne śnieżynki, przepiękne i od razu półhurt :-) Cieszę się, że spodobała Ci się nasza zabawa :-) POzdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha powinien być hurt - ale liczę, na to że jeszcze coś ciekawego wspólnie wydłubiemy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Piękne Beatko, podziwiam zręczność i cierpliwość bo próbowałam zmierzyć z tym wzorem,ale moja cierpliwiść nadszarpnięta przez lekcje zdalne:)
    Ostatecznie powstały inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić kolejne podejście ;) pozdrawiam

      Usuń
  15. Śliczne śnieżynki zrobiłaś, a i jajeczka zdążysz zrobić hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jajeczka powiadasz- już mi z głowy wyleciały haha może być problem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Przepiękne śnieżynki reliefowe.Mimo, że nie należą do najłatwiejszych, Tobie udało się znakomicie. Sama dopiero przymierzam się do nich, choć szydełko nie jest moją mocną stroną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale warte chwili uwagi zachęcam do stworzenia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  17. Prześliczne śnieżynki! Fakt, że coraz bliżej do Wielkanocy, ale za oknami mnóstwo śnieżynek;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu oj tak i mnie wczoraj zasypało :)
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Prześliczne te Twoje śnieżynki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, ile tego dobra wydłubałaś:-) Śliczne śnieżynki, też mam do nich słabość, zresztą mam dużo słabości;-) Dobrej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - oj tak śnieżynki nigdy ich dość ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  20. Bardzo urokliwe gwiazdki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne śnieżynki!
    Dla mnie nadal czarna magia ale może powolutku ogarnę szydełko ;)
    Bawimy się dalej, zasypiemy świat koronkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj tak miłe małe akcenty w tej szarej rzeczywistości :)
      pozdrawiam

      Usuń