Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 10 czerwca 2021

Koronkowa...zabawa

 To już piąta odsłona zabawy u Ani koronkowa pandemia  na szydełko były ubranka na bombki :) czasu mało to tylko po jednej z każdego rodzaju - moje są ażurowe to i robiłam podwójnym słupkiem żeby były ciut większe :)


i tak kwiatki wpięłam, by było co w wazę postawić na cmentarzu


 Dbam o forme i mam miesiąc rehabilitacji haha jak na razie to siniaki na plecach zdarzyło wam się kiedyś coś takiego ;)

pozdrawiam cieplutko

33 komentarze:

  1. Ciekawe ozdoby choinkowe i wiązanka. Siniaki często mi wychodzą na rękach lub nogach, nawet nie pamiętałam, kiedy się uderzyłam lub zawadziłam o klamkę. Większy problem może być po lekach rozrzedających krew lub z braku witaminy k. Sprawdź to, życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tym brakiem witaminy K się zastanawiałam - ale tym razem siniaki mam od paluszków rehabilitantki to bardziej takie manualne ;)
      Ale faktycznie ciało mam delikatne :)
      pozdrawiam Iwonko cieplutko

      Usuń
  2. Piękne bombki ,powoli uzbierasz ubranie na choinkę, jeszcze kilka m-cy mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mawia się, że ozdób nigdy za wiele :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ojej ! Beatko ! Ty mnie ciągle zaskakujesz ! Te koronkowe bombki - będą "jak znalazł" ! Stroik na cmentarz bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ulu w czerwcu bombki no bywa jak zabawa to zabawa ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Beatko cieszy mnie ogromnie że są Twoje prace na Koronkowa Pandemię. Bombki są cudne i już je sobie zabrałam do galerii.
    Pozdrawiam, zdrówka życzę i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki to większe wyzwanie jak dla mnie, bo nie mam bombek by je ubrać, ale ..ale - nie dam się haha :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczne bombki, delikatne, będą się piękne prezentować na choince :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne bombeczki Beatko :) ja też czasami kombinuję z wzorem żeby pasował -:)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te kombinowanie to pochłania mase czasu niestety ;) pozdrawiam Marylko

      Usuń
  7. Bombki fajnie wyszły, stroik też bardzo ładny 🥰🥰🥰
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki prześliczne zrobiłaś,będą ozdobą każdej choinki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ubrałaś bombki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te Twoje stroiki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne bombki śliczny stroik zrobiłaś na cmentarz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te bombki. Strój na cmentarz prosty a efektowny. Siniak obecnie posiadam na udzie. Dość sporych rozmiarów. Wywaliłem się na cegłach na działce podczas stawiania domku na narzędzia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siniak pół biedy gorzej że się zrobił i pobolewa ale mam nadzieje że już tylko wspomnienie ;) Ewo dziękuję pozdrawiam

      Usuń
  13. Śliczne bombki zrobiłaś :).

    Kompozycja na grób też ładna.

    Oj, na plecach, to jeszcze siniaka chyba nie miałam hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja też paluszki mocno sie wpiły i ups wyskoczył - mam nadzieje że na trochę ten mój kręgosłup sie rozluźnił ;) pozdrawiam

      Usuń
  14. Zapasów świątecznych przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przybywa Kasiu tylko pracochłonne ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Bombeczki jak zwykle wyszły bombowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Siniaki na palcach? Przyznam sie szczerze, że nawet nie słyszałam żeby ktoś miał. Musiałaś się bidulko napracować, ale warto było. Bombeczki rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na palcach zdarzyło mi sie, ale to pęknięcie naczynek chyba się mówi- tym razem to o plecy chodzi wynik rehabilitacji :)))
      dziękuję pozdrawiam Alinko

      Usuń
  17. Śliczne bombki i bardzo ładny stroik Beatko. Życzę zdrówka i ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń