Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

sobota, 10 lipca 2021

Zabawa koronkowa ...

 I jak co miesiąc kolejne ozdoby stworzyłam do zabawy u Ani koronkowa pandemia  tym razem na szydełko były śnieżynki dość trudny schemat...ja wydrukowałam i się głowiłam a na podglądzie fb jak na dłoni ładnie rzędy pozaznaczane haha   więc może idealne te moje gwiazdki nie są ...

nie usztywniałam, ale śnieżynki są  ciężkie i trzeba będzie to zrobić - prezentacja na leniucha 

i jeszcze raz

przepraszam Lenko, Dusiu , Ewo za zmianę zdjęć tamte śnieżynki pokazywałam o w tym poście

pozdrawiam


29 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynki Beatko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śnieżynki zawsze są urocze - tamte pokazywałam już wcześniej przepraszam za zamianę zdjęć :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne, piękne......Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też mam nadzieje że ładne są - przepraszam że zamieniłam zdjęcia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewo te też są ładne- wybacz zamianę zdjęć :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne, szczególnie ta bardziej zwarta.
    Hihi, widzę, że iglaki przydają się o każdej porze roku do foteczek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha iglaki niezastąpione - gwiazdki środeczki mają takie same tylko obwódki inne i już wzrokowo wydają się całkiem inne :)
      ściskam mocno

      Usuń
  5. Bardzo ładne wszystkie, na choince będą się pięknie prezentowały 🥰🥰🥰
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przyjemnie popatrzeć na śnieżynki latem. Taki widok jest bardzo orzeźwiający. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak troszeczkę chłodku by się przydało ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Beatko cudne są , nawet nieusztywnione. Świetne wzory i choć wzory trudne to warto było się trochę pomęczyć bo efekt rewelacyjny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu wzorek prześliczny wprawdzie wymagający większej uwagi, no i sporo na podstawie środka różnych wariantów :) Czasu mało bo by było ich więcej ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Trudne te śnieżynki ale jakie piękne!
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Irenko środeczek wymaga większej uwagi ale piękne powstają :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Beatko bardzo ładne śnieżynki, ciekawe wzorki takie inne 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie inne i dające jak autorka pokazała wiele możliwości :)
      pozdrawiam Marylko

      Usuń
  10. A Beatka siedzi i robi gwiazdeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha chciało by sie więcej ale ale ...czasu mało:) pozdrawiam Anitko

      Usuń
  11. Beatko, ale gwiazdki w lipcu?😉😉😲

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne śnieżynki, Beatko. Szkoda, że nie dadzą ochłody w tak gorące dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj lepiej nie, śnieg o tej porze nie za bardzo ;)
    pozdrawiam Karolinko choć ochłoda by się zdała

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne śnieżynki, ciekawe wzory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń