Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 1 sierpnia 2021

lipiec przeczytane

 I kolejny miesiąc za nami to i czas na przeczytane u mnie o taka była lektura :)


 

Świst Paulina- Prokurator cz1

Kryminalna opowieść z nutą erotyzmu, która wciąga zaciekawia i chce się poznać dalsze losy bohaterów - może lekko irytować forma raz ona raz on gdy myśl ta sama ;) ale to było fajne 320 st 2017 r wy

 


 Świst Paulina - Komisarz cz2

Początek zaciekawia kolejna para ....choć szybko wychodzi na jaw, że mamy powiązanie historii z poprzednią częścią. Wątek kryminalny sie rozwija rozkwita romantyzm, choć z wieloma nieporozumieniami. łał nie zrobiłam, ale doczytam i trzecią część 320 st 2017r wy


 

Świat Paulina - Podejrzany cz3

Nie lubię przeskoków on -ona, teraz- przedtem, trochę tego za wiele, gdy się liczy na" czaso-umilacza " Mamy nową parę i kontynuacje historii kryminalnej, która sie zazębia by ukazać nam prawdziwe oblicze całej sprawy. Niestety serie trzeba czytać całą, by się połapać o co chodzi ...320 st 2018 r wy


 

 Johnson Nathanael- Sekrety roślin i zwierząt w miejskiej dżungli

 Książka nie porywa -liczyłam na bardziej wyszukane doniesienia, choć nie mogę powiedzieć, że wszystko wiedziałam ;) Parę ciekawostek było, ale tak niewiele jak dla mnie...  312 st 2017 r wy


 

Rusinek Michał- Niedorajda, czyli co nam radzą poradniki 

Autor bierze na warsztat teksty - sformułowania z poradników. Czasami coś pobieżnie czytamy nie zastanawiając się nad sensem logiką, no to mamy trzeźwe nań spojrzenie. Moje ale, punkt widzenia zależy też od lat jakie mamy, a jak ma się naście to i forma jest inna  ;) 200 st 2019 r wy

Szydełko 

czysta ciekawość że" porwałam" z biblioteki :) dla początkujących fajne serwetki ładnie wzory rozrysowane, choć nie podoba mi się że nie ma np jednego zbiorczego wyjaśnienia jak łączyć kolory. Wybieram wzór i opisane 3-4 rzędy i tekst dalej zgodnie ze schematem no sorry spójrzcie na okładkę jak połączyć żółty i czerwony ;) dla mnie cena wygórowana, niby książka, a stron jak w gazetce ;) Czyli nie do końca ktoś się wysilił w opisach ...( ja to znam z wielu gazetek robótkowych brrr) 79 st


 Podsumowanie czytelnicze  2021:

52 książek-16491+1551=18042 stron

okładki pochodzą z portalu lubieczytac

 Ostatnio głowę mam zajętą czym innym to i "odbiór słowa" z książek mnie nie porywa a jak u was coś ciekawego przeczytałaś :)

pozdrawiam i miłych wakacji życzę




10 komentarzy:

  1. Ciekawe lektury. Paulinę Świst czytałam, poradników nie lubię, ale zwierzętami mnie zaciekawiłaś.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tej książce o paru zwierzętach czegoś brakuje - o gołębiach czyta się z wielkim zainteresowaniem :) Aniu to nie poradnik to interpretacja poradnikowych rad zwrócenie uwagi na niektóre absurdy :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Trylogię Pauliny Świst czytałam. Fajna lektura, akcja wciągająca, a i sporo momentów było ;) Ale więcej na razie tej autorki nie czytałam, trzeba zrobić sobie dłuższą przerwę od takiej literatury.
    Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu autorka która wywołała zaciekawienie i trzeba łapać oddech bo jednak historia zawiła długa to i nie jest taka lekka ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ciekawe lektury wybrałaś sobie na lato. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko fajna ale mogła by być przyjemniejsza:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Akurat ta część Rusinka była słabsza. Lepsza była 1 część, a i trzecią doceniam.
    O zwierzętach i roślinach lubię czytać, chociaż nie wiem czy akurat ta książka mi podejdzie, ale jak wpadnie mi w ręce, to na pewno przeczytam.
    Miłego tygodnia. Buziaki Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurka to ja na początek musiałam trafić na te haha - jak mi się trafi coś to sięgnę ;) Kasiu ty czytasz dużo to kto wie moze trafisz na zwierzęta choć tak jak piszę fajne ale bez szału:)
      pozdrawiam i buziaczki

      Usuń
  5. Ostatnio przeczytałam "Dziecko z auschwitz" Graham Lily I "Mały Oświęcim" Sowińska-Gogacz Jolanta , Torański Błażej. Wzruszające, smutne książki które zapadają w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu pierwszej nie znam ... ale trzeba zapoznawać sie z tym co było, żeby pamięć pozostawała w nas i żebyśmy nie dopuścili już nigdy więcej do takiej tragedii...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń