Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 12 października 2021

Koronkowa zabawa i takie tam ;)

 Tym razem w wytycznych na blogu u Ani były sopelki, a że ja nie mam takiej formy to stworzyłam na podstawie jednego ze wzorków ażurową bombkę no i tak jakoś wyszło, że tylko jedną :)

przybyła mi kolejna jesień :) dostałam od Anitki z bloga Nitki Anitki wspaniały prezent bon na zakupy dołożyłam i kupiłam sobie książki i puzzle (te już będą pod choinkę haha i wolniejsze chwile by poukładać ) Anitko wielki buziak dziękuję serdecznie 

W lesie podobno u nas z grzybami nie specjalnie, a ja na działce mile sie zaskoczyłam i parę zajączków znalazłam 

i fajnego gościa..... pierwszy raz spotkałam modliszkę 


 Pozdrawiam serdecznie



40 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta koronkowa bombka. Jednak te w bieli zawsze są eleganckie.
    Zakupy bardzo udane , książka i puzzle z trefla super zakupy, uwielbiam puzzle tej firmy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu biel daje taki urok ozdobą szydełkowym :) Te niestety nie są trefla ja wybierałam widok który bym chciał, a jaki był dostępny w tej księgarni ;)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  2. Beatko, choć jedna ale jest -:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Oj tak dobrze że z jedna wyrobiłam sie do zabawy :)
      pozdrawiam Marylko

      Usuń
  3. Pięknie prezentuje się ta bombka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - ażurek trudno fotografować :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję Teresko - prezenty zawsze miłe są :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Modliszki jeszcze nie spotkałam. Gratuluję prezentu mi też by się taki przydał. Mam nadzieję że zakupy będą bardzo pomocne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spostrzegawcza jestem ale modliszka moja pierwsza wypatrzona ;) pozdrawiam Basiu

      Usuń
  6. Podziwiam za te bombki, ja jakoś nie mam sił brać się za takie drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu stworzyć to ja lubię takie drobiazgi choć nie powiem pracochłonne- gorzej z usztywnianiem ;) ach a jeszcze jak tu czemuś ażurowemu zrobić zdjęcie (na choince nie wyszło )
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ażurowa bombka to dobry pomysł na świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ażurowe bombki to coś wspaniałego wiem bo mam ich sporo im dorodniejsza tym cudniejsza ...dodać wstążkę i łał haha
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyszła ci ta bombka, może powstaną kolejne ,fajny prezent książki i puzzle sobie wzięłaś za bona 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Haniu - wzorek uroczy taki zbity to i w usztywnieniu stabilniejszy ;) oj tak prezent miły:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo fajna bombeczka. Puzzle wybrałaś bardzo ładne, szczególnie ten widoczek mi się podoba, bo lubię takie klimaty. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam widoki polowałam na nasze krajobrazy a je trudno upolować dobre i 1000 ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo ładna bomba. Myślę, że do świąt jeszcze nie jedną zrobisz 🙂 Puzzle uwielbiam. U mnie w lasach grzybki jeszcze są 🍄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze jakieś zadania w zabawie będą ;)
      U mnie w lasach to tak falowo wysypy grzybków są zapowiadają ciepło to kto wie- kto wie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Podziwiam Twoją zapobiegliwość przedświąteczną Beatko, będą miłe i ładne efekty. U mnie na działce też zajączki i podgrzybki się pokazały, ale ja boję się pomyłki i zatrucia, więc z nich nie skorzystałam. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda Iwonko że nie zebrałaś, ja parę gatunków znam, a niepewnych nie ruszam ;)
      pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  12. Śliczna bombeczka;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bombeczka :)
    Puzzle wybrałaś sobie trudne, chyba trochę Ci zejdzie czasu na ich składanie. I lektury już masz na jesień.
    Paczka dopiero do Ciebie jutro wychodzi (bo miałam mały rozgardiasz w planach-grafiku), tak więc książkę spakowałam :)
    Uściski Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u ciebie a Ty u mnie - super Kasiu już się cieszę ;) eee 1000 to malizna,a 2000 to tak w sam raz haha mam stół akurat na tę wielkość ;) kuszą niezmiernie, ale mam trochę zajęć innych, to poczekają, może grudzień albo styczeń :)
      pozdrawiam buziaki

      Usuń
  14. Bombka ładna tylko krochmalic.Tez nie robiłam sopelka ze względu na brak formy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brr krochmalenie a co gorsza balony nie chcą współpracować haha ;) pozdrawiam
      sopelki fajne tylko człowiek zalatany a trzeba poszukać by nabyć ;)

      Usuń
  15. Koronkowa bombka prezentuje się wspaniale. Lubię układać puzzle, ale nie zawsze mam na to wystarczającą ilość czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wolny stół to jak rozłożę to mogą sobie leżeć dłuższy czas ;)
      pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  16. Piękna ta bombka ja też już zostałam obdarowana pięknymi bombkami i nawet nie chowam tylko już stoją w pokoju na górze. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczka śliczniutka! Może powstaną następne, wszakże do świąt jeszcze troszkę czasu zostało.
    Puzzle i książki na pewno zajmą Ci długie jesienno-zimowe wieczory.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję oj tak wspólne układanie fajna sprawa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza bombka🙂🙂🙂
    Super prezenty,tym bardziej że kupiłaś sama.
    Modliszkę widuję u nas na podwórku ,przychodzi pod dom....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Beatko niespodzianki mile widziane a prezenty trafione oj cieszą niezmiernie :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń