Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 13 grudnia 2021

Zabawa koronkowa...

 Bawię się u Ani na blogu w zabawie koronkowa pandemia, tym razem były dzwoneczki na szydełko 

powstał też stroik do wazy na cmentarz 

Bardzo dużo się u mnie działo w ostatnim czasie, ale to jest mało istotne z tym co się wydarzyło ... nie wiem co sądzić, co myśleć, jak do tego się odnieść - straciliśmy naszą Diane owczarka podhalańskiego miała tylko 4 lata...ktoś kto ją dobrze znał podawał jej "leki" ...tak stwierdził weterynarz. Z czymś takim trudno się pogodzić...wybaczcie opisywać sytuacji(minionego miesiąca) nie będę. 

Mojemu rudzielcowi Kulce nic nie jest - tęsknimy...

Dlaczego ? 


 


 


24 komentarze:

  1. Oj, oj. Uważajcie, bo jak ktoś psa otruł, to chce Was okraść. Wigilia jest na to dobrym momentem, złodzieje obserwują. Dzwonki i wiązaneczka fajne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko - powinnam napisać, choć za rękę nie złapałam sąsiedzi ...
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dziękuje za te piękne dzwoneczki, wiązanka też super, na grobie będzie się fajnie prezentować.
    Co do psa to doprawdy nie jestem w stanie zrozumieć tych bestialskich pobudek, zakładam ze to wszystko z nudów, albo jak pisze Iwona jakiś miało to cel, uważajcie na siebie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję - cel to tylko nasze przypuszczenia, a fakty tworzą układankę zdarzeń...
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Cudne dzwonki :) Przykro mi z powodu utraty czworonoga .

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, bardzo mi przykro, że tak się stało z Waszym psiakiem. Uważajcie na siebie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zawsze jest ta niewiadoma - a ludzie potrafią być podli, a co niektórzy widzą tylko swoje ja ...
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Szkoda tej puchatej kulki, pilnujcie się teraz. Piękne ozdoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Strata bliskiej istoty jest bardzo bolesna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób - to jest szok, gdy są przypuszczenia, gdy jest niewiadoma...ach
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne dzwoneczki, przykro mi z powodu starty pieska.

    OdpowiedzUsuń
  8. 😪😪😪🖤🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ! Beatko, bardzo mi przykro. Nawet nie chcę wiedzieć jak wielki to dla Was ból... Pamiętam Dianę. Wiele razy była na Twoich zdjęciach w ogrodzie i nieraz o Niej pisałaś... Łączę sią z Wami w smutku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ulu - każdy psiak to inna historia, która w nas pozostanie...
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Szkoda Diany, na pewno ogromna strata. A dzwoneczki wyszły cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję straty pieska, ktoś kto do tego doprowadził jest prawdziwą bestią. Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - ciężko jest się pogodzić ze stratą pupila w taki sposób ...
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Przykro mi Beatko :( Traktujemy naszych ulubieńców jak członków rodziny, a ktoś takie coś robi... Smutne to. Ściskam Cię mocno. Buziaki

    OdpowiedzUsuń