Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 23 lutego 2023

Puzzle ułożone i niespodzianka wygrana

 Miła odskocznia coś innego wspólnie ułożone - kolejne puzzle 1500 elementów nasze góry. Haha i chyba już wszystkie widoki Polski ułożyłam z natury krajobraz

Biorę udział w zabawie u Magdaleny  Zacisze Lenki i w styczniu wygrałam niespodziankę ta dam chwalę się - Kochana dziękuję za te cudeńka wspaniałą sprawiłaś mi  ogromną radość buziaki 

Pozdrawiam serdecznie i dużo słoneczka przesyłam, czyli tej pozytywnej energii :)))



12 komentarzy:

  1. Masz cierpliwość do tych puzzli, podziwiam:) A wygrana świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu czasami coś innego porobić jest fajnie :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda że już nie mam czasu na nic. Piękne puzzle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bo robisz wiele innych rzeczy które Cię pochłaniają :) Oj tak puzzle teraz są śliczne :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Wiesz co, super są te puzzle i niespodzianka od Madzi też świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cudna niespodzianka oj cudna :) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Podziwiam za cierpliwość do puzzli. Super prezent od Lenki. Książki zazdroszczę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuję :) troszkę wzrok nie ten już ale przyjemnie się układało - prezent cudo ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Masz dobry wzrok Beatko. Ja bym tego nie ułożyła, już prędzej Grześ. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrok już nie ten ale jakoś tak pomalutku dla rozrywki poszły ;) pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej (dobra książka) i ułożenia puzzli. Hihi, ja nadal wybieram klocki zamiast puzzli i chyba tak mi zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) no nie wiem, czy bym puzzle zamieniła na klocki lego hihi ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń