Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 7 lutego 2023

Sweter zwyklaczek szydełkowy

 Od jakiegoś czasu chodził za mną( może i chodzi nadal) kolor ceglany ale taki... nie wiem do jakiego innego koloru przypisać ...to co nabyłam jedno okazało się brązem, a drugie o czymś takim...i z tej włóczki himalaya powstał zwyklak słupkowy od góry. Prostota lubi zawsze zaskakiwać ...usłyszałam fajne sformułowanie że - na tym co proste zawsze można wyłapać wszelkie błędy - dół do poprawki ;)


modelka nie fotogeniczna to jeszcze taki widok 

Miałam nie pisać ale... ale warto wiedzieć :)

Znany portal gdzie można znaleźć opinie o lekarzach ....umieściłam wpis ( wiadomo po mym zdarzeniu nie był pozytywny, ale nie obraźliwy)  ...wpis został usunięty. Ktoś się odezwał- że to jest pomówienie. Ja odpowiedziałam, że mam dowody do zaistniałej sytuacji ... Zapytałam czy tylko wpisy pozytywne należy umieszczać ( coś w tym stylu) zostało usunięte. 

Inne zdarzenie:  szukam lekarza -znajoma ma kolezankę na X oddziale więc spytała się o danego lekarza ...jest naj na portalu, a ona mi odpowiedziała -tylko niech do niego nie idzie ....(resztę wypowiedzi zachowam dla siebie)

Portale, fora i przeróżne strony żądzą się własnymi  dobrami - umieszczają tylko to co chcą  i nie lódźcie się że znajdziecie tam obiektywny punkt widzenia. 

Spotkałyście się z czymś takim, że nawet informacje nie są mile widziane ...a i jeszcze moja rada czytajcie regulaminy, bo sobie przywłaszczają wasze wpisy ...

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję że jesteś tu ze mną


 

 




20 komentarzy:

  1. Sweterek faktycznie jest w kolorze cegły. Fajnie wygodne rękawy w nim wrobiłaś. Nie bardzo wiem, co chcesz na dole poprawiać? Jeżeli chodzi o portale, to masz trafne spostrzeżenia. Mam nadzieję, że istnieją również obiektywne, tylko które? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko tak się wywija do góry, myślę że ostatni rząd trzeba odwrócić robótkę i powinno sie położyć ;) no właśnie które, bo słyszałam że pozytywy to kupują ...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Super sweterek Beatko, a dół może taki miał być... Podziwiam Twoje umiejętności. Jeśli chodzi o opinie na portalach, mam podobne doświadczenia, co prawda chodziło o fachowca. Umieszczają tylko to, co dla nich wygodne. O lekarzy specjalistów zawsze pytam lekarkę rodzinną. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko - dziękuję: dół taki ma być tylko mi się wywija delikatnie, a że jeszcze nigdy nie wykończałam tak robótki to tak się zastanawiam jak poprawić :) haha ja mam jeszcze też z innych portali, gdzie mnie zablokowali jak wyraziłam swą opinię lub posty usuwali oczywiście te nie wygodne;) ja potrzebuję specjalisty w danej dziedzinie, lekarza który się podejmie operować :) ot czasami nie jest łatwo ....pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ładny sweterek. Ostatnio właśnie miałam sprawy związane z leczeniem. Niestety dobrego zdania nie mam i jestem bardzo ostrożna jeżeli chodzi o leczenie. O lekarzy pytam osoby mi bliskie które się już leczyły u danych lekarzy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O podstawowych lekarzy wiadomo droga pantoflowa to chyba wszyscy tak działamy :) ja poszukuję operatora w danej dziedzinie bo różnie to bywa ...
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Od zawsze chciałam zrobić sweter na szydełku, nie wiedziałam , że tak idzie. Co do lekarzy nigdy nie czytam niczego w internecie ale zauważyłam jedno jak komentarz jest nieprzychylny i idzie do moderacji nigdy , albo bardzo rzadko jest publikowany. .Fakt jest tez taki że mimo wielu chorób jakie posiadam jeszcze nigdy nie spotkałam się z niekompetencją !!!!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę przede wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu idzie dobrze to kwestia jaki- jak trzeba wyprowadzić hmmm chyba te zszywane łatwiejsze- a próbować trzeba zawsze zachęcam :) I zazdroszczę szczęścia do lekarzy ja to chyba przyciągam takich co to zawsze mają najpierw jakieś pretensje, potem aluzje a leczenie to jak czasu starczy haha Tak zdrowie się przyda dziękuję -tego nie kupimy niestety ...pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Zwyklaki są zawsze najlepsze . Kolor tez bardzo mój, lubię takiego ceglaste i rude, bardzo twarzowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Aniu zwyklaczki zawsze fajne, ale nie te od góry robione słupkami kolorek uroczy jest, ale za mną chodzi nutę jaśniejszy :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Zwyklaki górą😁 szydełkowego jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to Basiu trzeba popróbować choć bardziej polece Ci jakiś wzór :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Prostota lubi zawsze zaskakiwać - ciekawe i jakże trafne zdanie. Zwyklaczek pewnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, kolor też bardzo praktyczny i pasujący niemalże do wszystkiego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jak coś wydaje się prostego to przy okazji coś tam wychodzi nie tak - jak to mawiają a miało być prosto ;) kolorek uroczy choć ja o nucie innym myślałam ot fotki :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajny ceglasty zwyklaczek. Dół niech sobie zostanie, albo go popraw, jak wolisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo już poprawiony jak się da to czemu nie spróbować inaczej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Podoba mi się bardzo i kolor i prostota tego sweterka. Jak go poprawisz, to koniecznie pokaż jeszcze raz. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprawiony i pokazany, mam nadzieje że już się nie będzie zawijał :) pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sweterek.
    Beatko, co do różnych wpisów na portalach, już dawno przestałam w nie wierzyć, bo po pierwsze np. do dentysty trafiłam takiego, że ma szczęście, że go nie ugryzłam, a mam spore doświadczenie ze stomatologami i mnóstwo znajomych w tej branży, ale akurat byłam na wyjeździe i pech chciał, że uwierzyłam wtedy w jego bardzo dobre oceny na portalach.
    Drugi przykład - na jednym z portali książkowych napisałam, że autorka recenzji chyba nie przeczytała książki, ponieważ myli fakty i je wypunktowałam. I co? Dostałam maila, że mam nie wypisywać wrednych komentarzy i został mi on usunięty... Tak więc, na pewne strony już nie zaglądam, bo szkoda moich nerwów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara smutna rzeczywistość, a co w tym najgorsze to, to że jesteśmy oszukiwani albo nie prawdy się naczytamy. haha mi teraz "sprzęt" wciskali - jasne wypróbuję, ale to chyba ja wiem lepiej co mi odpowiada i męczyć się nie zamierzałam bo ktoś coś tam uważa a tego nie używa ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń