Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 25 kwietnia 2023

Kwiecień-zabawa z niespodzianką

W zabawie  u  Lenki hasło na kwiecień to  Różowy książniczkowy 

Moja księżniczka, zatem dostała różowe kreacje - znalazłam odrobinę kordonka jakże cudnym kolorku 


i kolejna wiązana tym sznureczkiem 

Podpowiedzcie proszę jak w tak małych ubrankach robić zapięcia bo sznureczek, czy niteczka to dla dziecka za trudna sprawa do wiązania 

Pozdrawiam serdecznie




16 komentarzy:

  1. Śliczne sukienki. Bardzo dziękuję Beatko za udział w zabawie. Nie umiem robić takich sukienek, ale te, co kupowałam mają przyszyty maleńki guziczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak małych guziczków nie spotkałam- muszę powyciągać te moje skarby i zobaczyć czy coś się przyda :) ja jeszcze chce popróbować falbanki przy sukience, tylko dla tak małej lali przypuszczam że się nie uda ich stworzyć :) modelka za mała do inspiracji twórczej :) pozdrawiam Lenko

      Usuń
  2. Beatko, może koralik zastąpi mały guziczek, przyszyty bardzo mocną nitką, żeby dziecko nie oderwało i nie połknęło. Zatrzaski mogą też rozwiązać problem. Gratuluję pomysłowości i cierpliwości do tworzenia takich maleństw. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję - temat zapięcia mnie zaciekawił i trochę poszperałam - tak świetny pomysł właśnie z koralikiem, przy czymś kolejnym wypróbuje :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. No pięknie lale się prezentują,sukienki śliczne 😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczki prezentują się wyśmienicie. Laleczki to urodzone modelki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelki tak tylko takie małe trudno ubrać - trzeba mieć cierpliwość do drobiazgów :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Beatko świetne te ubranka dla lalek . Ewa we wszystkich sukieneczkach dla lalek daje na tyłach guziczki ale myślę że dla takich maleństw lepsze będą zatrzaski :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślałam o zatrzaskach tylko czy one nie zadurzę wydaje mi się że wielkość podobna do guziczka - forma zapinania może i lepsza hmmm :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Śliczne sukienusie. To prawdziwe wyzwanie zrobić takie maleństwo :D Myślę, że w roli zapięcia najlepiej sprawdzi się zatrzask, albo haftka
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - o haftka wyleciała mi całkowicie z głowy tez fajne zapięcie tylko tak mała lala to wszystko jest duże ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Małe zatrzaski, guziczki znajdziesz przy kołnierzykach męskich koszul lub gumka przy dekolcie. Jakbyś miała pytanie to pisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak o takich maleńkich guziczkach myślałam, ale o gumce już nie hmmm do wypróbowania dzięki Ewo:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Sukienusia słodka. Może małe zatrzaski się sprawdzą :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne sukienki :) Mi babcia do takich maleństw wszywała guziczki lub haftki takie jak przy staniku.

    OdpowiedzUsuń