Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 5 listopada 2023

Październik przeczytane Margielewski M, Rezydent T, Wojciechowska M, Starosta M

Miesiąc minął, czyli czas na przeczytane  - zapraszam na małe co nieco z Polskiej literatury

To na początek coś w temacie medycznym

 Rezydent Tomasz- Walka o oddech 

Nie do wszystkich docierało co się dzieje i jakie są konsekwencje wirusa. Autor opisał trudy dnia codziennego na oddziale ... dramat a wręcz horror. Przekaz trudny w odbiorze, ale jakże pouczający. Ile ściemy nam wciskano, jak nami manipulowano .... 320st 2022r wy

 

Nawara Weronika - W czepku urodzone 

 Ciężki zawód można rzec trzeba mieć powołanie, by mieć cierpliwość i wyrozumiałość do innych. Nie powinno się jednakowo traktować wszystkich pielęgniarek, te w szpitalu na oddziałach są niesamowite ....Autorka jak dla mnie delikatnie opowiedziała o zawodzie ale i tak warto z tematyką się zapoznać. 304st 2019 rwy

Martyna Wojciechowska -Co chcesz powiedzieć światu

Nie wiem czy programy pokrywają się z  tematyką książki ? ( bo ich nie oglądałam) Zatem z ciekawością przeczytałam o kobietach o miejscach jak i poglądach autorki. Było fajnie 304 st 2022 rwy

Margielewski Marcin- Handlarze arabskich niewolników

 Kolejna bardzo fajna książka tego autora. Niewolnictwo było jest i będzie - to tylko kwestia jak wygląda i jakie standardy człowiek człowiekowi serwuje. Pieniądz zniewala i nie tylko z biedy dziś niektórzy są zdolni zrobić wiele ... 304st 2023r wy


Starosta Małgorzata -Szczęśliwy los ( w siedlisku 1 z 3)

Komedia z trupem w tle. Los szczęścia sprawia że kupon jest trafiony i cztery przyjaciółki spełniają marzenie o urokliwym pensjonacie. Opowieść pomału się rozkręca taka typowa obyczajówka  376st 2021r wy

 


Starosta Małgorzata- Miłość i inne klątwy ( w siedlisku 2 z 3)

Ojojoj mamy thriller. Zagadka - miłość i trudna sprawa do rozwiązania. Historia mocno się rozkręciła ale czyta się ciekawie ...  400st 2021r wy


Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 60 książek  i 18683+2008=20691stron

 z mojej półki wersja papierowa 3-  z czytnika 32( 25 biblioteka)


Pozdrawiam serdecznie i zaczytanego listopada życzę

8 komentarzy:

  1. Gratuluję przeczytanych książek. W sumie to żadnej nie czytałam ale dwie pierwsze mnie zaciekawił. Tematyka w sumie mi obca ale z radością bym je przeczytała!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tematyka to nasze życie ...opisane przez lekarza gdy wirus szalał jak i praca pielęgniarek ...co robią i jak spostrzegają cały system leczenia. Ciężki odbiór pierwszej ... zachęcam do zapoznania się z tymi książkami Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Oj tak, pielęgniarka to ciężki zawód, lekarz też z tym ze z tego co słyszałam maturzyści wolą medycynę od niedocenianego pielęgniarstwa. Najgorzej - z teg co słyszałam mają pielęgniarki na oddziałach psychiatrycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nic dziwnego bo lekarz więcej zarabia i jak by nie było nie dogląda pacjenta przez cały dzień ... Oj tak psychiatria trudna( tam trzeba mieć oczy wszędzie), ale i oddziały gdzie ludzie leżą mają jakieś upośledzenie wynik choroby .... Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję Beatko! Żadnej z książek nie znam. Ja nie mogę się zebrać, by napisać posta:( Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i czekam i się doczekać nie mogę ;) buziak pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo podobała mi się książka Wojciechowskiej, ale ja ogólnie przepadam za jej książkami :) Reszty za to nie znam. Życzę dobrego czytelniczego listopada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - dziękuję dobry wybór Martyna fajnie pisze :) pozdrawiam

      Usuń