Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 7 marca 2024

Minione chwile - luty 24

 Miało być co innego, taki wpis pewnie by sie nie pojawił... ale tak sobie przeglądałam telefon i podzielę się wspomnieniami z minionego miesiąca ... było fajnie ;) 

niebo nam parokrotnie taką bajkę pokazało 

Kino : Miłość jak miód

Polecam świetna komedia romantyczna - panie w dojrzałym wieku na miłość też zasługują :) ps. teściów widziałam i też polecam 

Kino Sami swoi- początek 

film jakich wiele, chyba nie tego się spodziewałam - mam mieszane uczucia ....komedia to raczej nie jest. Dobry film no ale można mieć swoje ale ;)

O a tu było super Koncert Modern Talking Band Katowice 

było dla duszy to teraz dla ciała 

śląska rolada i cała reszta - dało się zjeść choć soli ktoś nie żałował (to i namiarów nie podam)

pysznie przepysznie Warszawa Górczewska-  pracownia  Zagoździński  kolejka do ostatniego pączka( ulice obok słynne rurki - było głośno jakiś czas temu) Paczki tradycyjne robione od lat

Było smacznie i tu: Warszawa galeria północna restauracja gruzińska - ja miałam z kurczakiem mąż coś ostrzejszego - jak to sie zwie nie pamiętam 


haha oj trochę szalałam  na tych promocjach choć wydatki były w rozsądnych cenach sporo rzeczy nabyłam lub nabyliśmy 

hmmm hit cenowy to  za 4 zł  za sztukę mam spodnie spódnice i rybaczki- te na fotke się nie złapały ;)

to i kosmetyki były, całe zamówienie 106 zł

Fajnie i nie celowo ---samo tak wyszło, po trzy z każdej kategorii :))))

Luty mi sie bardzo udał, a marzec no cóż chwilowo pod górkę.... to i sama nie będę sie tu dołować ooo

buziaki pozdrawiam









16 komentarzy:

  1. Raz na wozie raz pod wozem. Tak bywa. Luty udany to trzeba tylko się cieszyć. Marzec jeszcze trwa to też jeszcze może być udany. Jedzonko super i zakupy udane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nikt nie powiedział że życie jest łatwe tylko wszyscy powinni dostać jednakowy start ....Czasami kwestia organizacji, a czasami możliwości, byśmy fajnie i przyjemnie spędzili czas :))) Pozdrawiam Alicjo

      Usuń
  2. Ja już nie kupuję bo są promocje , nie mam gdzie tego trzymać. Nie jestem już typem chomika , przyszła refleksja po sprzątaniu mieszkania po zmarłym teściu ale wychodzę z założenie za każdy musi sam do tego dojść. Poza tym jak jestem na emeryturze to nie potrzebuję już tylu ubrań co jak pracowałam. Jednemu nie potrafię tylko oprzeć . Jak jestem w ACITONIE nie zdarzyło mi się z niego wyjść z pustym koszykiem, jestem uzależniona od tego sklepu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha fajnie napisałaś ...u mnie to różnie bywa, ale na szaleństwie ubraniowym to pewnie z rok albo i dłużej nie byłam ;) A mam karty jeszcze podarunkowe z zeszłego roku do wykorzystania :) Nie znam tego sklepu bo u mnie nawet nie wiem gdzie jest, a to może i dobrze - bo przydasie zawsze potrzebne są :))) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  3. Raz lepiej raz gorzej tak jak u mnie 🤪🤪🤪ale fajnie że luty dopisał,w kwietniu będzie lepiej 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu i aby było lepiej - jak zdrowie dopisuje to cała reszta się ułoży :))) Musi być lepiej :))) pozdrawiam

      Usuń
  4. Sami swoi- początek jestem zaskoczona wcześniej nie słyszałam o tej produkcji
    4 pln za sztukę to dopiero okazja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wiele fajnych filmów jest w kinie, a nigdzie o nich nie słychać ....wolą cudze chwalić niż swoje ( jak nie zapłacisz to nic nie powiemy ) Lubie takie tanie perełki ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Miesiąc krótki ale obfity w dobro, to super. Życzę, aby ta marcowa górka się wyprostowała i na koniec zostały tylko dobre wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i chciała bym na swej drodze kompetentnych ludzi spotykać ...jakie wtedy wszystko było by łatwiejsze :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajne lutowe migawki. Na taki koncert tez miałabym ogromną ochotę, a na Samych swoich wybieram się w przyszłym tygodniu:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było i jak da się powtórzyć, to pewnie powtórzę :) O to jestem ciekawa wrażeń z filmu :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Pierwotnych "Samych Swoich" nie da się przebić, nie jestem zdziwiona. Udało Ci się Beatko sporo kupić za niewielkie pieniądze. Ja buty kupuję na wyprzedaży w CCC, a za nieprzemakalne ubranko dla Yoshi, w Action zapłaciłam 11 zł., podczas gdy w innych sklepach są dziesięciokrotnie droższe. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nie da się powtórzyć, ani dokręcić czegoś co było świetne :) Ale film jest dobry :) Rzadko ostatnio gdziekolwiek bywałam to i trochę nam nowych ubrań się przyda :) Chodząc po sklepach czasami na prawdę można coś fajnego za niewiele nabyć :) pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  8. Luty pełen różności. Coś dla ducha, coś dla ciała... Super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przy okazji jednego coś innego, a jak jeszcze coś spontanicznie się uda to tak miło jest Sama byłam zaskoczona, ile dałam rady zdziałać w lutym :)
      pozdrawiam Ewo

      Usuń