Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 28 maja 2024

Maj przeczytane-Paszczyńska M, Mróz R, Noszczyńska D, Mokosa-Rykalska J

 Koniec miesiąca to i czas na przeczytane - zapraszam 

Paszyńska Maria - Niechciane dziedzictwo (Jagiellonowie ) t 1-1 obecnie

Autorka umiejętnie opowiada o historii tej epoki, od drugiej strony - widzianej oczami dziecka po dorosłość. Ciekawie napisane, bardzo dobrze się czyta. Tak historie mogę poznawać. 336st 2023r wy

 

Mróz Remigiusz- Inne tonacje ciszy 

Nie wie kim jest, jej przeszłe życie utraciło się. Ale pamięć do wszystkiego innego ma...to taka moja aluzja. Zagadka w podchody może być ciekawa, a może i czasami nas irytować.   Takie sobie i tyle  480st 2023r wy

  Danuta Noszczyńska - Pola 1cz z 3

Jest to opowieść o trzech pokoleniach. Poznajemy panie i ich historię. Tutaj mamy Pole czyli wnuczkę która jedzie do nieznanej babci. Inna rzeczywistość szalone przygody - uroczo sie czyta 288st 2022r wy

  Danuta Noszczyńska - Alina 2cz z 3

Córka Aliny Pola odkrywa tajemnice i chce ją poznać. A życie jak życie są realia jak i wspomnienia. Tylko ciekawość każe nam sięgnąć po trzecią część ...320st 2022r wy

Margielewski Marcin- Wyrwana z piekła Talibów

Tym razem autor zabiera nas do Afganistanu.Poznajemy przełom dziejów tego kraju - a w szczególności zwyczaje i obyczaje panujące. Koszmar w imię czego dobrej zabawy zemsty czy upadlania innych w szczególności własnych kobiet i dzieci... 320st 2022r wy 

 

 Joanna Mokosa-Rykalska- Matka siedzi z tyłu : opowieści z d**y wzięte 

Nie znam autorki z sieci. Są to krótkie opowieści z życia wzięte - to co sie nam przytrafia na co dzień. Czy zabawne, czy fajne, to zależy - mi zabrakło takiej nutki w sposobie zapisu. 360st 2021r wy


 

 Joanna Mokosa-Rykalska- Matki przodem : jak wylądowałyśmy w ciemnej d***e 

Tym razem mamy zabawną opowieść trzech przyjaciółek, które postanawiają sie rozerwać i wspólnie spędzić czas. Zycie, humor, babski wypad i wyszło jak wyszło.    280st 2022r wy 

 

 Przeczytane 2024

 przeczytałam 31 książek   6998+ 2384=9382stron

26 biblioteka, z mojej półki wersja papierowa 1, z czytnika 4

9 nowych autorów poznałam w tym roku  

Pozdrawiam serdecznie i miłej lektury życzę w kolejnym miesiącu

10 komentarzy:

  1. Mróz- nie dla mnie, choć lubię kryminały sam autor mi nie "siadł" za to Noszczyńskiej nie znam, wiec zapisałam sobie;) dzięki za podpowiedzi ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mroza troszeczkę czytałam ale ale coś tak właśnie ciężko jest ;) Noszczyńska to obyczajówka - trzeba coś lżejszego sobie poczytać :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. U mnie w tym miesiącu niestety tylko 3 książki, dwie nowe rozpoczęte. Może w następnym miesiącu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paszyńską znam, ale nie tę pozycję, Mroza nie lubię, Noszczyńskiej nie znam, ale już zapisałam, o traktowaniu kobiet przez tych ... nie będę się wyrażała, ale nie mam zamiaru czytać i się denerwować. Dziękuję Beatko za przybliżenie następnych pozycji i życzę zaczytanego czerwca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danutę Noszczyńską czytałam z 15 lat temu i wtedy mi się podobały jej książki. Pisała powieści z realizmem magicznym i przemawiało to do mnie.
    Natomiast książka Matki przodem tak zachwalana w sieci, mi jakoś za bardzo nie siadła. Taka 3/6.
    Pozdrawiam serdecznie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paszyńska mnie zainteresowała, poza tym okładka jest śliczna :) Już sprawdziłam, że ta autorka ma sporo książek na swoim koncie, więc może po jakąś sięgnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wyrwana z piekła Talibów" - lubię tego typu książki więc pewnie po nią prędzej czy później sięgnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję nowe pozycje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam że książka Mroza bardziej Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty pędzisz z tym czytaniem !? Ja w tym roku więcej czytam niż zwykle, ale i tak Ciebie nie dogonię. Nawet nie zamierzam - ha ha !!! Jeszcze dobrze byłoby do tych pozycji dodać ilość gwiazdek, na jaką zasługują według Ciebie. Pozdrawiam Beatko :))

    OdpowiedzUsuń