Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 23 maja 2024

Coś prostego i małe dekoracje maj

 W zabawie u Reni   Coś prostego dodatkowym tematem jest 

to stworzyłam sobie serwetkę, którą miałam już na oku od paru lat w kwiatki konwalii - kwiatków prawdziwych brak, susza w mej okolicy do dziś ;)


W zabawie u  Splocika  małe dekoracje 

tym razem  w wazonie znalazły się suszki - wazon wypełniony moimi kwiatami storczyka, a w środek włożyłam zeszłoroczne hortensje 


I taka dekoracja miesiąca wylądowała na komodzie i prezentuje się tak 

Serwetka miała leżeć gdzie indziej, ale podoba mi się tak :)))

Pozdrawiam serdecznie
 




20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta serwetka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie bukiety, serwetka piękna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie sezonowe przedłużenie chwil pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna serwetka i w połączeniu z suchym bukietem stanowi świetną dekorację. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
    Miło m, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serweta:) ja mam dwie na oku, ale w tej sferze dalej pozostaną. U nas też sucho, może ostatnio ciut bardziej popadało, ale ziemia popękana wskazuje że wody jest zdecydowanie za mało w tym roku. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha na oku i zawsze coś ;) już popadało i miejmy nadzieje że będzie z umiarem trochę deszczu trochę słońca :) pozdrawiam

      Usuń
  5. A u mnie właśnie pada, aż miło :)
    Bardzo ładny masz wazon, a z suszkami prezentuje się jeszcze lepiej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było. No cóż takie życie. Serwetka mi się bardzo podoba, tym bardziej że jest w moje ulubione konwalie. Miałam ich kilka na moje rabacie ale, nie tyle co bym chciała. Jakiś deszcz od czasu do czasu popada, ale niestety ciągle to za mało. Ja swoje kwiatki ze storczyków wyrzucam ale jak widać na Twoim zdjęciu można je wykorzystać. Podoba mi się ta Twoja dekoracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie tak coś z niczego a kwiatki storczyków to z ciekawości ile uzbieram czyli jak mi ładnie kwitły haha pozdrawiam

      Usuń
  7. Prześliczna serwetka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta serwetka, bardzo lubię konwalie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna dekoracja i jaka zapewne pachnąca :)
    My mieliśmy mnóstwo konwalii na ogródku, ale musieliśmy je usunąć lata temu ze względu na wtedy małego synka i zwierzyniec.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak kwiatki nie wskazane dla małego dziecka :) dziękuję i ściskam mocno

      Usuń